שרידי היטלר נחשפו באינסטגרם

ליסה פסקובה וחברה הקרוב הגיעו עד למרתפי הק.ג.ב, ונחשפו לשרידיו של הצורר וזוגתו אווה בראון • הביקור תועד באינסטגרם

צילום: Gettyimages - ארכיון // אדולף היטלר. שרידיו נמצאים ברוסיה?

הארכיון השמור נפתח באופן נדיר - ושרידיהם של הצורר הגרמני אדולף היטלר ושל רעייתו אווה בראון נחשפו השבוע לציבור הרחב מחדש. הצגת השרידים נעשתה בעקבות בקשה מצד פייר מלינובסקי, חבר אישי של ליסה פסקובה, בתו של דוברו האישי של הנשיא ולדימיר פוטין מ-2012.

מלינובסקי, העוסק בקידום יחסי התרבות בין צרפת לרוסיה, ביקש מפסקובה לראות במו עיניו את השרידים מכיוון שיש בעולם רבים המטילים ספק בכך שהם נמצאים בידי הרוסים, וטוענים כי היטלר ברח בסוף המלחמה למקום מסתור בדרום אמריקה.


View this post on Instagram

Как ни странно, во многих странах, в том числе и во Франции, до сих пор встречается псевдоисторики, оспаривающие факт смерти такого человека, как Адольф Гитлер в 1945 году. Точнее, его вряд ли можно назвать человеком. ⠀ Мой друг и коллега Пьер Малиновский, живущий историей, давно хотел в этом разобраться. Он обратился в архив ФСБ с просьбой показать ему соответствующие документ и артефакт. Не поверите - ему разрешили посетить одно из самых интересных и секретных зданий в стране. ⠀ Благодаря финальному анализу ДНК, проведённому в 2018 году французским антропологом г-ном Шарлье, мы смогли удостовериться в том, что останки Гитлера и Евы Браун находятся в секретных архивах ФСБ.

A post shared by Elizaveta Dmitrievna (@lisa_peskova) on Aug 14, 2020 at 9:20am PDT

פסקובה, שמתחזקת עמוד אינסטגרם עם כ-138 אלף עוקבים, פנתה לאביה ורשויות הביון הרוסיות ה-FSB אישרו לשניים להיכנס אל הארכיון השמור של הארגון שבו נמצאים גם מסמכי הק.ג.ב. - ארגון הביון של ברית המועצות. בעת הביקור בארכיון, נפתחה בפני מלינובסקי ופסקובה הקפסולה שבה משומרים שרידי השיניים של הצורר ואהובתו אווה בראון.

בעמוד הפייסבוק שלו כתב פייר מלינובסקי: "הפתעה. היתה לי הזכות הנדירה לרדת יחד עם החברה שלי, ליסה פסקובה, אל הארכיון השמור של ה-FSB כדי לראות את שרידיו של היטלר ושל בת זוגו אווה בראון".

כזכור, האנתרופולוג והרופא המשפטי הצרפתי פיליפ צ'ארליאר, הוכיח בשנת 2018 כי אלה אכן שרידי השיניים של היטלר ובראון. בהמשך סיפר מלינקובסי כי "בידי ה-FSB ישנם גם שרידי מדים והשרידים של גבלס. אז כשאומרים לכם שרוסיה היא המדינה הסגורה בעולם - אל תאמינו לכך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר