לקוח של חברת פלאפון התלונן על מבצע שהוצע לו על ידי נציגת חברת הסלולר, שלא כובד על ידי החברה.
על פי התלונה, נציגה של חברת פלאפון התקשרה לס', לקוח החברה, והציעה לו שדרוג בחבילת הגלישה ובשיחות לחו"ל בתוספת של אוזניות אלחוטיות של גלקסי ובעלות נוספת של שלושה שקלים לחודש.
ס', שחשד בסכום זה, שאל שוב ושוב בשיחה אם אכן זה הסכום המדובר. הוא אף לא פתח את אריזת האוזניות שקיבל, היות שהוא רצה לוודא שהחיוב באשראי תקין. כשנוכח לדעת שחויב בסכום גבוה מכפי שהובטח לו, הוא פנה לחברה, אך זו סירבה לבטל לדבריו את החיוב המנופח. ס' נדהם לגלות כי חויב בסכום של 26 שקלים למשך 36 חודשים, כלומר ביותר מ-900 שקלים, על אוזניות שהוא לא רצה וכי הובהר לו שיעלו לו בסך הכל שקלים בודדים.
לאחר שדיבר עם מנהל בחברה, נאמר לו שלא יבטלו לו את החיוב, למרות שהמוצר סגור לחלוטין. יש לציין כי אחרי שהוא דיבר עם הנציגה של החברה בתחילת השבוע שעבר על נושא זה, בוטל לו חיוב חד-פעמי שלא הובהר לו בשיחה. עם זאת, כאמור, בחברה סירבו לבטל את החיוב של האוזניות.
רק לאחר התערבות "ישראל היום", הודיעו לס' שהוא יכול להחזיר את האוזניות וכי החיוב יבוטל.
מחברת פלאפון נמסר בתגובה: "הפנייה נבדקה, ההתנהלות לא תואמת את נוהלי החברה. הנושא טופל לשביעות רצון הלקוח".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו