מייקל לואיס | צילום: רונן אקרמן

הגולשים תוקפים: מייקל לואיס נופש בעירום

במקביל לחשיפה על חובות של עשרות אלפי שקלים, לואיס ממשיך להעלות סרטונים מחופשות ומסעדות וזוכה בתגובה למתקפה זועמת ברשת • לואיס: "הם עדיין גרים אצל אמא שלהם"

לפני כחודש העלה מייקל לואיס סדרת סרטונים נרגשת לאינסטגרם, בה חשף בין היתר כי משבר הקורונה גרם לו לחובות של עשרות אלפי שקלים וכי הוא  נמצא במצב כלכלי קשה. כבר אז היו רבים שיצאו נגד לואיס וטענו כי הוא מנהל סגנון חיים נהנתני ועליו לקחת על עצמו אחריות כלכלית במקום לזעוק על חובות ומצוקה, אך מאז נדמה כי הזעם רק התעצם.


View this post on Instagram

A post shared by Michael Lewis מייקל לואיס (@michaelewis) on Aug 10, 2020 at 10:32am PDT

וכאן הוא לבוש. מייקל לואיס

לצד פוסטים עמוסי מלל באינסטגרם המונה 182 אלף עוקבים, בהם הוא גם משתף בדעותיו על המצב בארץ או חולק סיפורים אישיים, לואיס מעלה לא פעם גם סרטונים ותמונות המציגים אותו במסעדות, בילויים חברתיים וסידורים אישיים (ביקור אצל רופא השיניים, לדוגמא) ואתמול (שלישי) אף בחופשה פרטית עם חברים.

• המייקל של לואיס שוב שובר את הרשת

• אתגר המטוטלת: מייקל לואיס מעורר סערה

• "הרגתם אותי": מייקל לואיס מגיב לסערה שיצר

הסרטון שהעלה לסטורי שלו, בו נראה לואיס טובל בעירום במקווה מים, הצליח גם הפעם כך נראה לגעת בעצביהם הרופפים של לא מעט גולשים, ואלה מיהרו לצאת נגד ההתנהלות. "באמת שאין לי בעיה עם האהבה העצמית המוגזמת שלו ועם עודף תשומת לב שהוא מנסה לרכוש", כתבה גולשת והוסיפה: "שיהנה, אבל זה לא הוא שבכה למצלמות שאין לו כסף לאוכל ושהוא נמצא בחובות מטורפים? לא כל כך הבנתי, אם כל כך אין לך כסף, ואם אתה בכל כך הרבה חובות, מאיפה הכסף לשלם על צימר/מלון שכזה? כי קצת קשה לי להאמין שקיבלת את הצימר/מלון הזה במתנה... להבא, פשוט עדיף שתחסוך מאיתנו את הבכי שלך", סיימה את התגובה. 

טובל ללא בגדים. מייקל לואיס // מתוך הסטורי של לואיס
טובל ללא בגדים. מייקל לואיס // מתוך הסטורי של לואיס

"אחר כך בוכה שאין לו כסף... בנאדם שאין לו כסף לא מצטלם עירום בשביל שידברו עליו קצת... מייקל תתקדם", הוסיפה גולשת נוספת, ואליה הצטרפו עוד גולשים זועמים אחרים שלא חסכו בביקורת קשה ומלגלגת: "מייקל לואיס בוכה שאין לו כסף. ברור שלא יהיה לו מי ירצה לעבוד עם הטיפש הזה", ו"מייקל לואיס מפרסם את זה אחרי שהוא הלך לעשות עוד כמה קעקועים ולסדר את השיניים שלו בעוד כמה אלפי שקלים, אחרי שהוא בכה שהוא בחובות של 80 אלף שקל".

"הלב נמחץ לאור המצוקה של 'האמן' מייקל לואיס, תפנו דחוף לרווחה, נקלע למצוקה קשה, תיעוד ארוחת הערב שלו אתמול במסעדת שף", לעג גולש מתחת לתמונה של לואיס במסעדה.


View this post on Instagram

A post shared by Michael Lewis מייקל לואיס (@michaelewis) on Jun 30, 2020 at 10:21am PDT

בינתיים למד גם לצנוח. מייקל לואיס

מייקל לואיס מסר: "אני לא קורא תגובות שנים. זה מסיט לי את הפוקוס. תגובות לא מעניינות אותי. אנשים שמגיבים עליי בצורה שלילית ושלא מכירים אותי לא מעניינים אותי. אותם אנשים הם בדרך כלל כאלה שלא יודעים לפרגן ולא מפרגנים להם, ושעדיין גרים אצל אמא שלהם או שאין להם חברים. זה שאני יוצר הד רק מראה כמה שמה שאני עושה הוא מעניין ויוצר עניין".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו