הרשת לעידן חביב: "ילדה בת 22? הגזמת"

ידיעות שפורסמו על זוגיות שניהל לכאורה השורד הנחשק עידן חביב בן ה-40 עם הדוגמנית הצעירה עומר ברבי בת ה-22, עוררה את זעם הגולשים

צילום: אור דנון // עידן חביב ב"הישרדות"

כבר לא כזה חביב? עידן חביב נחשב לאחד הרווקים הנחשקים במדינה, אך ידיעות רכילות על זוגיות לכאורה שניהל מתחת לראדר בחודשים האחרונים עם הדוגמנית עומר ברבי (וזאת למרות ששמו נקשר בזה של השורדת שלצדו ירדן ג'רבי), הצליחו לעורר את זעמם של לא מעט גולשים ברשת.

• עפר שכטר יגלם כלב שמושפע מקורונה

• "הישרדות": אל תצעקו על בני

• להיטי קיץ 2020: מנותקים, נמאסתם

• תחזיר את הכסף: עצומה ברשת נגד עומר אדם

הזעם לא מגיע בשל הרצון הלאומי לזוגיות של חביב וג'רבי, אלא בשל פער הגילים בין חביב (40) לברבי (22) שעומד על כ-18 שנה.

"קצת ירד ממנו. עושה רושם של בחור עם ערכים שלא מסתנוור מכל דבר, אבל כנראה שגברים תמיד חושבים קודם עם ה...", זעמה גולשת ואחרים חיזקו את דבריה והוסיפו: "מעניין איזה עולם תוכן משותף יש לגבר בן 40 עם אישה קטנה בת 22", "מאכזב... תפסתי ממנו גבר גבר, לא אחד שיוצא עם קטינות", ו"אני חשבתי שהוא גבר איכותי יותר מרוב הגברים, בסוף מסתבר שהוא זבל כמו כל הגברים, שטחי וטיפש ומחפש ילדה קטנה שנראית טוב...המין הגברי הוא אשפה ולמצוא מישהו טוב ונורמלי זה ממש מחט בערימת שחת".

    
View this post on Instagram            

A post shared by Omer Sara Barbi (@omerbarbi1) on Jul 9, 2020 at 10:52am PDT

עוד גולשים הצביעו על מה שכינו "רף הקריפיות", שמהותו לחלק את הגיל ב-2 ולהוסיף למנה 7. "לאדם בן 40, רף הקריפיות יהיה 27", טען גולש, מה שמעמיד את השורד מתחת לרף המתבקש עפ"י מדד אמורפי זה. "עבור עידן חביב", הסביר הגולש, "כשיהיה בן 50 ועומר ברבי תהיה בת 32, היא בדיוק תעבור את הרף".

• "אין לאן לברוח": עלייתו ונפילתו של דני מזרחי

• מי מנסה למצוא שידוך למור מחתונמי?

• איך ילדה בת 6 מרוויחה 18 מיליון דולר בשנה?

לצד הזעם הרב על מערכת היחסים שרבים ראו כבעייתית, היו גם גולשים שטענו שמדובר בשמועה או בתרגיל יח"צ שאין בהם שמץ של אמת ואילו אחרים ביקשו להניח לחביב לקבל את ההחלטות שלו לגבי חיי האהבה שלו בעצמו ודרשו "לצאת לו מהסדינים".

ממשרד יחסי הציבור חגית נוביק סלומון & ירון כהן המייצגים את עידן חביב נמסר: "אין תגובה".

מסוכנות יולי המייצגת את עומר ברבי נמסרה: "אין תגובה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר