רשמית: נטפליקס מציעה מנוי ב-4 דולר

בקרוב אצלנו? ענקית הסטרימינג הציגה מנוי למכשירים ניידים בלבד במחיר מוזל • מנגד, ההוזלה באה על חשבון איכות השידור שתהיה נמוכה יותר • בחברה אומרים: "רוצים לראות אם המנויים אוהבים את האפשרות החדשה שאנחנו מציעים"

צילום: ינון בן שושן

נטפליקס הציגה רשמית תוכנית מוזלת המכונה "מובייל פלוס". המנוי החדש, שזמין כרגע בהודו בלבד, מציע למשתמשים צפייה בסדרות וסרטים במחשב, בסמארטפונים וטאבלטים באיכות HD (לא, לא Full HD), ללא אפשרות לצפייה דרך הטלוויזיה. עלות המנוי: 349 רופי (כ-4.5 דולר).

התוכנית החדשה של ענקית הסטרימינג מגיעה חודשים לאחר שנטפליקס הציגה בהודו מנוי למשתמשי מובייל (סמארטפונים) בלבד ב-199 רופי (כ-2 דולר). התוכנית, כפי שהשם מרמז, מאפשרת למנויים לצפות בכל הסרטים והסדרות הזמינים בפלטפורמה, אבל רק דרך הסמארטפון שלהם. בנוסף, הזרמת התכנים היא באיכות SD בלבד (480p) - שזה בערך כמו לצפות בתוכנית שצולמה בתחילת שנות האלפיים.

מדובר בהנחה די משמעותית, שכן מנוי עלות מנוי רגיל לנטפליקס בהודו, שכולל צפייה דרך הטלוויזיה באיכות HD, עומד על כ-7 דולר, ומנוי פרימיום עם אפשרות לצפייה באיכות 4K יכול לעבור את ה-10 דולר בחודש. לפי הערכות הסיבה שבחברה בוחנים את השירות בהודו נמצא בתוכניות הסלולר הזולות במדינה, וכי האזרחים צורכים את רוב התכנים דרך הסמארטפונים.

"השקנו את תוכנית למכשירים ניידים בהודו כדי לאפשר לכל מי שיש לו סמארטפון ליהנות מנטפליקס. אנו רוצים לראות אם המנויים אוהבים את האפשרות החדשה שאנחנו מציעים, ואנו נציע אותה לטווח ארוך אם כן" אמר דובר החברה לאתר TechCrunch.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר