זום מציגה: מכשיר חדש לשיחות וידאו ב-599 דולר

לבית וגם לעסק: מגפת הקורונה אילצה את כולנו לעבור לשיחות וידאו, ובזום מכריזים על מסך חכם שמיועד בדיוק בשביל זה • כבר עכשיו אתם יכולים לרכוש אותו בהזמנה מוקדמת באתר • כך זה נראה

צילום: ינון בן שושן

אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים ביותר שיצאו מגפת הקורונה זו זום (Zoom), פלטפורמת הווידאו הפופולרית. כשרבים מאיתנו עברו לעבוד מהבית והריחוק החברתי נכנס לחיינו, זום ראתה את בסיס המשתמשים שלה צומח באופן אקספוננציאלי. ונראה שזה לא הולך להעצר כאן. היום (רביעי) הכריזה החברה ״זום לבית״ (Zoom for Home), קטגוריה חדשה של מערכת משולבת חומרה ותוכנה שתתמוך בעבודה מרחוק ותאפשר לכל בעל חשבון זום להתחבר אליו בקלות לטובת ניהול שיחות וידאו.

"זום לבית" // צילום: יחצ
"זום לבית" // צילום: יחצ

הפתרון החדש של זום, שפותח בשיתוף חברת DTEN, נראה כמו כמחשב All in One אישי, וניתן אפילו להשתמש בו כלוח מחיק אינטראקטיבי, או כמסך משני. המכשיר מגיע עם מסך מגע LED בעובי של 1.27 ס״מ בגודל 27 אינץ', 3 מצלמות רחבות זווית חכמות, מיקרופון מתוגבר עם מערכת סינון רעשים,רמקולים, אפשרות חיבור קווי או אלחוטי לרשת, ואפשרות להשתמש בו כלוח מחיק אינטראקטיבי.

לדברי החברה, ההתקנה שלו פשוטה והוא עובד עם ההוצאה מהאריזה. התוכנה מתממשקת עם לוח השנה של המשתמש ופרטיו והמכשירים עליהם מותקנת התוכנה מוכנים תמיד לניהול שיחות וחלוקת מידע. המכשיר הראשון ייצא לשוק בארה״ב באוגוסט ומאוחר יותר באירופה ובישראל (וכבר ניתן להזמינו כיום מראש במחיר של 599$).

צילום: יחצ
צילום: יחצ

״לאחר שחווינו בעצמנו עבודה מהבית במשך מספר חודשים היה ברור לנו שיש צורך בקטגוריה חדשה שממוקדת בעובדים מרחוק״, אמר אריק יואן, מנכ״ל זום. לדברי ריק קוסטלו, אנליסט ב-IDC קטגוריית המוצר החדשה של זום "מהווה דרך רבת עוצמה להגיע לקהל רחב של עובדים מהבית שמשווע לכלים עכשוויים שיסייעו להם לתקשר ולשתף פעולה עם חברים לעבודה״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר