צילום: EPA // ג'ון טרבולטה וקלי פרסטון

השחקנית קלי פרסטון מתה מסרטן השד

פרסטון נאבקה בסרטן השד במשך שנתיים והלכה לעולמה בגיל 57 בלבד • "היא נאבקה קרב הרואי", הספיד בעלה ג'ון טרבולטה, "אני לוקח זמן להיות עם ילדיי"

הרחק מעיניי התקשורת ומדורי הרכילות, הלכה אמש (ראשון) לעולמה השחקנית קלי פרסטון לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

קלי, בת 57 במותה, נלחמה בסרטן השד במשך שנתיים, מאבק שהוסתר היטב מעיני התקשורת והציבור.

"בלב כבד אני נאלץ להודיע כי אישתי היפה קלי הפסידה במאבק שלה נגד סרטן השד", אישר בעלה ג'ון טרבולטה את דבר מותה בפוסט שהעלה הבוקר (שני) לאינסטגרם שלו.

"היא נאבקה קרב הרואי, עם אהבה ותמיכה של רבים. אני לוקח זמן להיות עם ילדיי שאיבדו את אמם, אז אני מתנצל מראש אם לא תשמעו מאיתנו לזמן מה. כל אהבתי, ג'יי טי", חתם את הפוסט בראשי התיבות של שמו.

בתם הבכורה של הזוג, אלה, ספדה אף היא לאמה המנוחה באינסטגרם: "מעולם לא פגשתי אישה כל כך אמיצה, חזקה, יפה ואוהבת כמוך. כל מי שהיה לו את המזל להכיר אותך או לשהות בקרבתך, יסכים שהייתה לך הילה ואור שגרמו לכל מי שהקיף אותך להרגיש שמח באופן מיידי. תודה שהיית שם עבורי לא משנה מה. תודה לך על  אהבתך. תודה לך על עזרתך ותודה שהפכת את העולם למקום טוב יותר. הפכת את החיים ליפים כל כך ואני יודעת שתמשיכי לעשות את זה. אני אוהבת אותך כל כך, אמא".

"אמיצה, חזקה, יפה ואוהבת". פרסטון // צילום: AP
"אמיצה, חזקה, יפה ואוהבת". פרסטון // צילום: AP

פרסטון נולדה בשנת 1962 בהוואי והחלה את קריירת המשחק שלה על המסך הקטן בסדרה "הוואי חמש אפס". בקריירה שנפרשה על פני יותר משלושה עשורים, פרסטון לקחה חלק בסרטים דוגמת "כריסטין", "תאומים" ו"ג'רי מגווייר". היא הופיעה לצד טרבולטה בסרטים "הקרב על כדור הארץ" ו"גוטי".

את טרבולטה (שהיה בעלה השני) הכירה על סט צילומי הסרט "The Experts" שיצא בשנת 1989. הם נישאו בשנת 1991 והביאו לעולם שלושה ילדים: אלה בת ה-20, בנג'מין בן ה-9, וג'ט, שמת בתאונה ביתית טראגית בשנת 2009 בגיל 16.

"קלי פרסטון, רעייה ואם נערצת, הלכה לעולמה אחרי מאבק בן שנתיים בסרטן השד", מסר נציג המשפחה למגזין "פיפל". "היא הייתה נשמה בוהקת, יפהפיה ואוהבת שדאגה מאוד לאחרים והביאה חיים לכל מה שנגעה בו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו