צילום: מאיה באומל בירגר // חגגה כמו גדולה. מיכל הקטנה

"מיכל הקטנה חסרת אחריות – ועכשיו בוכה"

זעם ברשת לאחר שכוכבת הילדים החוגגת הודיעה כי נכנסה לבידוד לאחר חשיפה לחולה, וקראה לציבור להישאר בבית • "לא שמרת על הכללים - אל תתבכייני"

מיכל הקטנה הצטרפה היום לרשימה הולכת וגדלה של סלבס בבידוד לאחר שנחשפה לחולה קורונה מאומת. החשיפה התרחשה על סט הצילומים בקליפ החדש של דודו אהרון בו היא מככבת, לאחר שהספר שלה ששהה על הסט התגלה כחולה מאומת. בעקבות החשיפה נאלצה מיכל ( 37) להיכנס לבידוד היום ( יום ראשון )  משם עדכנה את מעריציה הרבים במצבה. 

"אני לא ממש זוכרת מתי הייתי במצב כזה - בשכיבה, במיטה... ", פתחה את המונולוג שהעלתה הערב (יום ראשון ) לסטורי שלה באינסטגרם. "אני לא כל כך מרגישה טוב, ויש לי כמה תסמינים. אני מתוכננת עוד שעה לעבור בדיקת קורונה ואני מתפללת שהכל יעבור בשלום והתוצאה תצא שלילית", אמרה.

"אני לא יודעת איך אני הולכת לנהל את הבידוד הזה עם חמישה ילדים, זה לא כל כך פשוט" המשיכה וסיימה בבקשה מהגולשים: "מעבר לזה אני רוצה לפנות אליכם כי זה הרבה מעבר ללשמור על כל הכללים של שמירת מרחק ולבישת מסכה – אני פשוט רוצה לומר לכם שאין לכם למה לצאת מהבית אז פשוט תעשו טובה לכם ולמשפחה שלכם ואל תצאו מהבית. שום דבר כרגע לא חשוב".

משרד הבריאות



הסטורי שעלה הערב גם בעמוד הצינור, הצליח תוך דקות לצבור מאות תגובות רבות מהן זועמות. גולשת זועמת כתבה לה: "אחרי שחגגתם עם חוסר אחריות והייתם חסרי אחריות - עכשיו אתם בוכים? מביך. להבא תשמרו על הכללים ואל תבכו בפוסטים בכיינים. זה מביך רצח!!!! יש לי רק דבר לומר לך מיכל הקטנה שלא כל כך קטנה בגיל: אוי אוי אוי אוי, ליבי ליבי... להבא תהיי עם אחריות על מעשייך את וכל אנשי הסלב שמעלים פוסטים עם בכי - אתם מביכים!!!! ואחרי זה אתם בוכים שאין פרנסה? אתם עושים את הבור לבד חצופים!!!". תגובה זו צברה יותר מ-400 לייקים. 

גולשת אחרת כתבה: "לא יודעת איך להתנהל במצב הזה עם חמישה ילדים" (!)? בדיוק איך שהתנהלת כשקפצת ממסיבה למסיבה והשארת אותם ללא השגחתך אין ספור פעמים  עם בייביסטר או מקורב אחר. מאחלת לך רפואה שלמה... אבל איזה יופי זה ללכת למסיבות, לצפצף על כולם, להפר הנחיות ואז לבוא ולנאום לאומה שתשמור על עצמה כדי לצאת זאת שמהווה דוגמה לציבור כסלב ו..בדיעבד.  לצערי אני רואה בך דוגמה רעה. במקרה זה השתיקה הייתה עדיפה לך", כתבה הגולשת. 

זעמם של הגולשים מגיע לאחר שבשבועות האחרונים מיכל לקחה חלק במספר מסיבות מתוקשרות, ביניהן של עדן פינס ונטלי דדון, ואמרה כי אי אפשר לעצור את השגרה וצריך גם להמשיך להיאחז בחיים וליהנות. כעת הגולשים זועמים על ההכאה על חטא שמגיעה לדעתם מאוחר מדי ואינה משכנעת. 

מי שיצאה נגד תופעת הסלבס החוגגים הייתה רוסלנה רודינה שהעלתה היום סטורי זועם לאינסטגרם שלה. "איך אני 'אוהבת' לראות את הסרטונים של אנשים שנמצאו בסביבה של אדם חולה כי לא הפסיקו לחגוג ולהגיע לכל אירוע בקורונה, ופתאום התבקשו להיכנס לבידוד ואז הם מעלים סרטונים של 'לתת דוגמא' לשמור על הבריאות", כתבה רודינה בסטורי. "אדם שרוצה לשמור על הבריאות לא עובר מאירוע לאירוע ורק אז מתעורר על החיים. אני במשך חודשיים מוזמנת לאירועים ולא מגיעה, מעבר לעצמי יש לי ילד בבית, שהמחשבה היא קודם עליו. אז חבר'ה, עשו טובה. גיבורים נמנעים מבידוד ושמים מסכה גם אם זה לא סקסי".

שיר פינטו מטעם מיכל הקטנה: "מיכל אכן בבידוד. מקווים לטוב. באשר לתגובות הגולשים - אין תגובה". 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו