"גיליין מקסוול אנסה אותי עשרות פעמים"

בראיון לרשת "פוקס" טענה אחת מקורבנותיו של ג'פרי אפשטיין, "המאדאם" ובת זוגו לא רק פיתתה נערות צעירות אלא גם ביצעה עבירות מין בעצמה

ממשיכה להסתבך: בראיון לרשת "פוקס" חשפה הלילה (שבת) אחת מקורבנותיו של עבריין המין ג'פרי אפשטיין כי בת זוגו ומי שכונתה ה"מאדאם", ביצעה בה עבירות מין.

"היא אנסה אותי יותר מ-20 או 30 פעמים" אמרה האישה, שביקשה שלא להיחשף בראיון. "היא מרושעת בדיוק כמו אפשטיין. היא עבריינית מין לכל דבר". לטענתה היא עברה את ההתעללות כשהייתה בין הגילאים 14-16.

בהמשך הראיון הוסיפה האישה, המעורבת בתביעה אזרחית נגד אפשטיין לקבל חלק מעזבונו הכספים, כי היא מוכנה להעיד נגד מקסוול. היא טענה שבמהלך ההתעללות טענה "המאדאם" כי היא מאמנת אותה לקיום יחסי מין עם אפשטיין.

עוד בנושא:

בת זוגו של ג'פרי אפשטיין נעצרה

לקחי אפשטיין: מקסוול תוחזק במעצר מאובטח

הנסיך אנדרו הציע לעזור לתובעי אפשטיין

המיליארדר ועבריין המין ג'פרי אפשטיין שם קץ לחייו

לטענתה, כשהייתה בת 16 עברה הפלה לאחר אחת הפעמים בהן קיימה יחסי מין עם עבריין המין והוסיפה כי מקסוול, בן זוגה ואנשים נוספים ביצעו בה אונס קבוצתי כעונש לאחר שחשדו כי סיפרה לסבה וסבתה על ההליך.

עורך דינה של המרואיינת, המייצג 8 מתלוננות נוספות בתביעה מול אפשטיין מסר כי הוא מכיר את האישה כבר שנה ו"הסיפורים שלה מעולם לא השתנו". עוד הוסיף כי "הקורבנות הרגישו מרומות לאחר התאבדותו של אפשטיין באוגוסט הקודם כי לא קיבלו הזדמנות לשבת בבית המשפט ולקבל צדק. הפעם אנחנו מקווים שנראה תוצאה שונה".

כזכור ביום חמישי האחרון נעצרה גיליין מקסוול, אשת החברה הגבוהה הבריטית ובתו של אייל התקשורת רוברט מקסוול, נעצרה במדינת ניו המפשייר בארצות הברית ונלקחה לחקירה על חלקה בפרשת ג'פרי אפשטיין.

שמה של מקסוול, זוגתו לשעבר של המיליונר ועבריין המין ג'פרי אפשטיין, נקשר בפרשה במסגרתה אפשטיין קיים יחסי מין וסרסר במספר גדול של קטינות. על פי החשד, היא סייעה לבן זוגה לאתר קטינות מתאימות ואף שידלה אותם לקיים עמו יחסי מין וסרסרה אותם עבור גברים רבי עוצמה ועשירים אחרים.

מחשש שתנסה לפגוע בעצמה הודיעה התובעת המחוזית בניו יורק במסיבת עיתונאים כי מקסוול תישאר במעצר מאובטח.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר