לבית ולים: בדקנו את הרמקול UB+ EUPHO E2

לא רק יפה: לקחנו לבדיקה את הרמקול המעוצב של חברת UBPLUS - והתוצאה הפתיעה אותנו במיוחד • הוא נראה כמו רהיט מושלם לכל חלל, ותוכלו אפילו לקחת אותו אתכם לכל מקום

רמקולים לחלל מעוצב הם תמיד הבחירה המסובכת ביותר כשלא רוצים להתפשר על הסאונד מצד אחד, והעיצוב מצד שני. כשקיבלתי לסקירה את הרמקול UB+ EUPHO E2, שנמכר באתר Swagg, חשבתי שמדובר בעוד חפץ יפה שיאכזב אותי - וטעיתי. הוא גם יפה, גם נייד, וגם מספק סאונד מרהיב.

עיצוב

כבר בבמבט ראשון העיצוב העגול של הרמקול נראה כמו רהיט לגיטימי להציב בפינת החדר או בסלון. הוא משתלב מעולה בזכות עיצוב הרטרו שלו ומצליח ישר למשוך תשומת לב.

הוא מגיע בשלל צבעים, אבל אני בחרתי בצבע השחור הקלאסי. באריזה תקבלו רצועת עור שמאפשרת נשיאה של הרמקול לכל מקום או אפילו לתלות במקום גבוה, שלושה רגלי עץ יפים שתוכלו לחבר בקלות לחלקו התחתון, ואם אתם מעדיפים אחרת ניתן להניח אותו גם על בסיס גומי המתאים לכל משטח.

סאונד וחיבור

ה-UB+ EUPHO E2 שינה באופן ניכר את השמע שיוצא מהרמקולים המיושנים המובנים בטלוויזיה בחדר השינה שלי. הוא מספק צליל נהדר, כראוי לרמקול בדרג המחיר שלו, ועוצמת השמע מספיקה בהחלט לחלל קטן-בינוני. 

בניגוד לרמקולים אחרים שיצא להשתמש בהם - לא הייתי צריך להגביר עד הסוף כדי לקבל צליל ברור. כשכן הגברתי ליותר ממה שצריך, הצליל לא התעוות ונשאר נקי. בנוסף, למרות המשקל הקטן שלו שמעורר חשד הוא משלב באסים מרשימים במיוחד.

איך מתחברים? לחיצה ארוכה של שתי שניות על כפתור ההדלקה (האמצעי) תאפשר לכם לאתר את המכשיר באמצעות בלוטות' (Bluetooth) ולצמד לסמארטפון, לטלוויזיה או למחשב. כך בכל פעם שתדליקו את הרמקול הוא יתחבר אוטומטית למכשיר האחרון אליו הוא היה מחובר. 

בחברה שמו גם דגש על הניידות. כאמור הוא קל מאוד, עם הרגליים או בלעדיהם, והוא מסוגל לפעול במשך 30 שעות רצופות בין טעינה לטעינה.

אפשר לקחת אותו לכל מקום
אפשר לקחת אותו לכל מקום

בשורה התחתונה

מהרגע שהוא מחובר, אפשר להאזין למוזיקה, פודקאסטים או אפילו סרטים, מכל מכשיר תומך בלוטות' בבית. כשהסוללה מלאה - תוכלו לנתק אותו מהחשמל ולקחת אותו מחדר השינה למטבח, לים, לעבודה - ובחזרה. המחיר: 599 שקלים.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר