תומר קאפון | צילום: רויטרס

תומר קאפון: הסיבה האמיתית לעזיבתי את "תאג"ד"

השחקן החליט להגיב לדיווחים שהתפרסמו בימים האחרונים בנוגע לסיבות בגללן פרש מהדרמה היומית: "סיפורים ומעשיות בצד - האמת היא הרבה יותר פשוטה"

קאפון מציג: הצד שלי. השחקן בן ה-34 תומר קאפון פרץ לחיינו בין היתר בזכות תפקידו כחובש הקרבי בעונה הראשונה של הדרמה היומית "תאג"ד", ששבה בימים אלה לעונתה השנייה, אליה, כידוע, העדיף לא לשוב. בפרסומים שונים מהימים האחרונים נטען כי קאפון, שאף זכה לתהילה בזכות הסדרה, בחר שלא להשתתף בעונה השנייה בגלל מיאוס בעלילה. היום (רביעי) קאפון שהפך בינתיים לשחקן בינלאומי, החליט לחשוף את האמת בדף האינסטגרם שלו, והיא הרבה פחות צהובה או מלוכלכת.

"בתחילת המסע שלי כשחקן, אחד התפקידים הראשונים שזכיתי לגלם היה של סמל ראשון דניאל אמריליו בדרמה היומית תאג״ד", כתב קאפון. "זו הייתה הזדמנות אדירה עבורי למענה נתתי את כל מה שיש בי וכל זה נעשה בהמון אהבה...", כתב והבהיר, למעשה, כי אין לו שום טינה כלפי התוכנית, להיפך, הוא חב לה את הקריירה.

    
View this post on Instagram            

A post shared by tomer Capon תומר קאפון (@tomerkappon) on Jun 16, 2020 at 8:40am PDT

"מאז... עברו כמה שנים. 'צעירים' שהתגייסו כשהסדרה עלתה כבר הספיקו להפוך ל'וותיקים', גזרו את החוגר והמשיכו לדרכם בעולם הגדול. וגם אני, סוג של ... עם פרויקטים, סיפורים ודמויות חדשות שאיתן עשיתי ועושה עכשיו פה ובארצות רחוקות. מתפתח, מתמתח, מחפש אתגרים חדשים וחלומות לדהור בתוכם". קאפון מתכוון לסדרה "הבנים" (The boys) של רשת אמזון בה הוא מככב בשנה האחרונה.

• תפקיד מסקרן: הסדרה הבאה של תומר קאפון

השחקן המשיך להתייחס לסדרה הישראלית בה כיכב וכתב: "אני שמח מאוד בשביל הסדרה שממשיכה ומאחל לכולם הצלחה רבה וגאה שכמו פרויקטים אחרים שהייתה לי זכות לקחת בהם חלק, גם תאג"ד נמכרה לחו"ל. ריספקט".

לבסוף, הוא מגיע לנקודה וכותב: "חברים, סיפורים ומעשיות בצד - האמת היא הרבה יותר פשוטה - התחייבתי לפרויקט מעבר לים ולוחות הזמנים לא אפשרו לי לקחת חלק בסדרה... אני את החוגר גזרתי ואנחנו עוד ניפגש במלא סדרות וסרטים חדשים בהמשך הדרך, בעזרת הבורא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו