סוני חשפה שני דגמים של פלייסטיישן 5

אחרי שנים של המתנה - סוני חושפת את עיצוב הקונסולה החדשה שלה • החידושים: עיצוב עתידני ומהדורה מיוחדת ללא כונן • לפי הערכות ההשקה הרשמית תהיה בתקופת החגים

בערך פעם בעשור אנחנו זוכים לראות גרסה חדשה של קונסולת המשחקים הפופולרית של סוני. ולאחר תקופה ארוכה של שמועות והדלפות - הלילה (חמישי) זה קרה וענקית הגיימינג הציגה את העיצוב של ה-PlayStation 5. לצד זה, הכריזה החברה גם על גרסה נוספת המכונה Digital Edition, שתגיע ללא כונן דיסקים ותאפשר רכישת משחקים בחנות PSN באופן מקוון.

עיצוב הקונסולה, ששונה לחלוטין מההדלפות שראינו בחודשים האחרונים, נחשף בטריילר אחרי אירוע ארוך שהציג את כל המשחקים שעתידים להגיע לפלייסטיישן 5. העיצוב הלבן העתידני, בשילוב שחור ותאורה כחולה, שומר על הקו העיצובי של בקר השליטה שנחשף בחודש שעבר.

מימין: גרסת ה-PS5 הדיגיטלית; משמאל: הגרסה הרגילה
מימין: גרסת ה-PS5 הדיגיטלית; משמאל: הגרסה הרגילה

לדברי סוני, בקר ה-DualSense החדש יגיע עם כמה שינויים משמעותיים, אך עדיין יספק לגיימרים את אותם הדברים שאהבו בגרסה הישנה של הבקר - DualShock 4. אחד מהחידושים המשמעותיים ביותר הוא ה-Haptic feedback שיעזור לכם להבדיל באמצעות תחושת רטט אם הדמות הולכת על אדמה יבשה, חול ים או בתוך מים.

לצערנו, סוני לא חשפה מה יהיה המחיר של כל אחד מהמהדורות, אך מהדורת ה-Digital Edition צפויה להיות זולה יותר. בנוסף, החברה גם לא סיפקה תאריך השקה כלשהו, אך ניתן להעריך כי המכשירים יגיעו לחנויות בתקופות החגים בארה"ב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר