האם אלה ת.ז המזויפות של שתי הנערות?

בשעות האחרונות פורסמו תעודת הזהות והדרכון החשודים של הנערות • עו"ד עדי כרמלי, המייצג את צמד שחקני מכבי ת"א, טוען: "בידינו ראיות חד משמעיות כדי להוכיח את גרסתם, אותן אנחנו נציג למשטרה בבוא העת"

דרכונה החשוד של אחת הנערות המעורבות בפרשה. ראיה חד משמעית? // דרכונה החשוד של אחת הנערות המעורבות בפרשה. ראיה חד משמעית?

שחקני מכבי תל אביב החשודים לכאורה במוערבות בפרשת המין עדיין שומרים על שתיקה אבל לחבריהם בקבוצה הם סיפרו כי: "הבנות אמרו לנו שהן בנות 18, יש לנו התכתבויות, מקווים שזה ייגמר מהר".

שחקן במכבי טוען כי המקרה המדובר התרחש לפני כחודש וחצי וששני השחקנים מחזיקים בצילום מסך של שיחות ווצ'אפ עם הבנות שלכאורה שיקרו לגבי הגיל שלהן. 

שני שחקני מכבי ת"א, שחשודים במעורבות בפרשה, הגיעו אחר הצהריים לאימון הקבוצה, ועו"ד עדי כרמלי, שהחל לייצג את צמד השחקנים, אמר ל"ישראל היום": "שני הכדורגלנים לא עברו כל עבירה. בידינו ראיות חד משמעיות כדי להוכיח את גרסתם, אותן אנחנו נציג למשטרה בבוא העת".

ומה הן הראיות? לפי דברי השחקנים, הבנות הציגו להן תעודות זהות מזויפות, שעל פי הן הגיל של הבנות הוא 19.  את הצילומים של תעודות הזיהוי המדוברות העבירו השניים לעורך דינם.

תעודת הזהות החשודה של אחת הנערות 

כזכור, "לא מתייחסים לשמועות", זו התגובה הראשונה והלא רשמית שיצאה ממועדון הכדורגל מצכבי תל אביב, אשר שניים משחקניו, כך לפי הפרסום בערוץ 13, חשודים לכאורה שקיימו יחסי מין עם קטינות בנות 16 בהסכמה. במשטרה אישרו הבוקר (חמישי) כי נפתחה בדיקה לבחינת הפרסומים.

לפני זמן קצר מסרה מכבי תל אביב תגובה רשמית לפיה: "המועדון מודע לפרסומים באמצעי התקשורת ועוקב אחר ההתפתחויות. בשלב זה לא נגיב מעבר לתגובה זו" .במועדון של שני השחקנים בודקים את אפשרויות הייצוג שלהם מול משרדי עורכי דין פליליים.

מעבר לאותה תגובה לקונית, קבוצת הכדורגל הבכירה מליגת העל שומרת על שתיקה רועמת ומחכה להתפתחויות מכיוון המשטרה, האם היא תזמן את אותם שני שחקנים לחקירה והאם תוגש תלונה במשטרה. השחקנים עצמם ירדו למחתרת וגם חבריהם לקבוצה מסרבים להתייחס בכל צורה לפרשה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר