חשד: אלופת ישראל לשעבר הפעילה בתי בושת

תושבת ר"ג, אתלטית בעברה, חשודה שניהלה רשת שירותי מין בדירות מסתור בגוש דן, במסווה של שירותי עיסוי • נציג המשטרה: "העצורים גרפו מיליונים"

החשודה המרכזית בביהמ"ש, אתמול // צילום: קוקו

היחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב, רשות המסים והביטוח הלאומי חשפו רשת סחר בנשים למטרות זנות, שפעלה במסווה של שירותי עיסוי בגוש דן. בראש הרשת עמדה תושבת רמת גן (51), אתלטית בעברה ואלופת ישראל לשעבר.

החשודה, שנעצרה אתמול (שני) , שימשה על פי החשד "מאדאם" והפעילה רשת של בתי בושת. 

נחשפה רשת לסחר בנשים // צילום: דוברות המשטרה

מדובר בפרשה רחבת היקף, שבה פעלה לפי החשד הרשת באזור המרכז ונוהלה בצורה היררכית ברורה. הבנות שעבדו באותה רשת גויסו ברובן ממדינות ברחבי העולם באמצעות מודעות באינטרנט בשפה הרוסית בעיקר, באצטלה של צורך במעסות תמורת תשלום נדיב. 

בנות משולי החברה

מחומר הראיות עלתה, כך על פי המשטרה, תמונה קשה של ניצול מתמשך של אותן בנות, שהיו בשולי החברה בארצותיהן ובמצוקה כלכלית. מחקירותיהן התבררו סיפורים קורעי לב, שלפיהם הגיעו כדי להרוויח את לחמן ולעזור לילדיהן הקטנים ולא לשם מותרות. 

השבוע, בתום חקירה סמויה שנמשכה כמה חודשים, נעצרו פרט לאותה מאדאם עוד שמונה חשודים בהפעלת שלוחות של הרשת בדירות מסתור בגבעתיים, ברמת גן, בפתח תקווה וברעננה, תחת מצג שווא של שירותי מסאז'. שירותי המין בדירות הללו פורסמו בבאנרים באתרי סקס באינטרנט. 

תיעוד הפשיטה על רשת סחר בנשים // צילום מסך
תיעוד הפשיטה על רשת סחר בנשים // צילום מסך

החשודה הראשית הובילה את מסע הפרסום של שירותיה, גייסה את הקורבנות עם בן זוגה לשעבר, תושב רמת גן שנעצר אף הוא, וכן ניהלה את עובדי הרשת ואף הדריכה את הנשים כיצד עליהן לפעול בעבודה. 

השופטת: "אירוע חמור"

אתמול הובאו החשודים להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. נציג המשטרה, רס"ר אוריאן הרוש, שפך בדיון אור על דפוס הפעולה של העצורים: "אותה רשת פעלה מספר שנים רב. במהלך הזמן הזה הם גרפו מיליוני שקלים, שהוסבו והולבנו באמצעים מתוחכמים ומגוונים שטרם ראיתי עד היום. הם הסוו לא רק את הפעילות הכלכלית, אלא גם את הפעילות הפלילית העסקית". 

מנגד, פרקליטתה של האתלטית שהכחישה את הטענות, טענה בבית המשפט כי למרשתה אין עבר פלילי וכי "מדובר באישה מכובדת ומוערכת בקהילה ובעלת תארים מרשימים מכל ההיבטים, גם באתלטיקה קלה, גם ייצגה את ישראל באליפויות בעולם, וגם בעלת מקצוע שמנהלת עסקים חוקיים לאורך השנים".

השופטת ענת יהב הורתה לבסוף להאריך את מעצר כל החשודים בפרשה עד ליום חמישי הקרוב. 

היא קבעה שכעת אפשר לומר שהראיות מצביעות לכאורה על החשודה כמי שעומדת בראש ההיררכיה, מנהלת ביד רמה כמה בתי בושת, וכן מבצעת ומקשרת בין כמה גופים וארגונים שנמצאים תחתיה. "על פניו, מדובר באירוע חמור", פסקה. 

לפני כמה שנים הואשמה החשודה העיקרית במעשים דומים, אך כתב האישום נגדה בוטל בתחילת השנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר