חשד: אלופת ישראל סרסרה בנשים

במסגרת הפרשה נעצרו 8 חשודים בחשד שהפעילו רשת מסועפת להעסקת נשים בזנות באזור המרכז • הגיוס התבצע באמצעות אתרים בשפה הרוסית בארץ ובחו"ל

צילום: צילום מסך // תיעוד הפשיטה על רשת סחר בנשים // צילום מסך

הותר לפרסום הבוקר (שני) כי בתום חקירה סמויה של המשטרה תוך שיתוף פעולה עם רשות המיסים והביטוח הלאומי נחשפה רשת לסחר בנשים.

לפי המידע הרשת פעלה בדיסקרטיות במסווה של מתן שירותי עיסוי ובראשה עמדה אישה שהובילה את הפרסום וגיוס הנשים יחד עם בן זוגה, ניהלה את עובדי הרשת ואף הדריכה את הנשים כיצד עליהן לפעול במסגרת העבודה.

ל"ישראל היום" נודע כי החשודה היא אלופת ישראל לשעבר באחד ממקצועות האתלטיקה שייצגה את המדינה בשלוש אליפויות עולם. 

בתום חקירה סמויה של יחידה מרכזית במשטרת ישראל , בשיתוף רשות המיסים והביטוח הלאומי, נעצרו אתמול 8 חשודים אשר על פי החשד הפעילו רשת מסועפת שעסקה בהבאת נשים לארץ לצורך עיסוק בזנות וסרסרות בזנות, על ידי העסקת נשים במתן שירותי מין בדירות דיסקרטיות בגבעתיים, רמת גן, פ״ת ורעננה.

תיעוד הפשיטה על רשת סחר בנשים // צילום מסך
תיעוד הפשיטה על רשת סחר בנשים // צילום מסך

מחקירתה הסמויה של המשטרה עולה כי הרשת פעלה מזה מספר שנים וכי החשודים פעלו באופן שיטתי תוך ניצול ופגיעה בקורבנות. את קורבנותיהן נהגה הרשת לגייס באמצעות פרסום מודעות באתרים בשפה הרוסית בארץ ובחו״ל תחת הכותרת: ״דרושות מעסות - שכר גבוה״. עוד עלה מהחקירה כי שירותי המין בדירות הדיסקרטיות פורסמו במסווה של שירותי עיסוי בפורטלי המין והעיסוי באתרי אינטרנט שונים.

כחלק מהחקירה ייחקרו המעורבים גם בחשד לביצוע עבירות של הלבנת הון בהיקפים המוערכים במיליוני שקלים ועבירות נוספות על פי פקודת המיסים. עם המעבר לשלב החקירה הגלויה, יצאו כוחות משטרה משולבים לאיתור המעורבים ולמעצר 8 החשודים, אשר יובאו הבוקר לבית משפט השלום בת״א לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

עו"ד איילת דיין מנהלת שותפה במטה למאבק בסחר בנשים ובזנות מסרה: "הסחר בנשים בישראל חי וקיים גם אם שינה את פניו, ומדינת ישראל אינה עושה מספיק בכדי לעצור את התופעה. בינואר 2019 התקבלה החלטת ממשלה שקבעה כי יש לגבש תכנית רב שנתית למאבק בסחר בבני אדם – אך עד היום החלטת הממשלה לא תוקצבה ולא יושמה. על הממשלה החדשה לשים את הנושא בראש סדר העדיפויות שלה ולהקצות לכך את כל המשאבים הנדרשים. המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות קורא למשטרה ולפרקליטות למצות את הדין עם מפעילי הרשת, לא להסתפק באישומים של גרימה לעזיבת מדינה לשם זנות, אלא להגיש כתב אישום חמור בעבירת סחר בבני אדם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר