צילום: מתוך האינסטגרם // אלינה לוי, ניקול רזניקוב, ליטל סמדג'ה

מה אלינה עשתה עם ליטל וניקול?

בשלב זה של העונה, השחקנית אלינה לוי אמנם חברה בשבט "אנטינג אנטינג", אבל בחיים עצמם היא מבלה ומשתזפת עם בנות "קפרה" • האם הן הגיעו יחד לאיחוד?

תודו שלפריים כזה לא ציפיתם: אלינה לוי, כוכבת העונה הזאת של "הישרדות VIP" ואחד החברות הבולטות בשבט "אנטינג אנטינג" מבלה עם מי שאמורות להיות המתחרות שלה - ליטל  סמדג'ה וניקול רזניקוב. צמד הבנות חברות כידוע בשבט "קפרה" המתחרה, שעד עכשיו מנחיל הפסדים לשבט של אלינה, אבל במציאות נראה שהקשר ביניהם דווקא עלה יפה.


View this post on Instagram

A post shared by Alina Levy (@alina___levy) on May 23, 2020 at 3:17am PDT

בסוף השבוע האחרון השלוש נפגשו על פיסת דשא ברת מזל מול חופי תל אביב, עלו על בגדי ים והשתזפו להן כהוגן, כשהן כמובן דואגות להימרח בהתאם. אבל אנחנו כאמור אנשים של אסטרטגיות ומיד חישבנו את האופציות האפשריות: 1. הן הגיעו יחד לאיחוד! 2. הן כרתו ברית מסתורית. 3. שלושתן נפגשו בווילת המודחים. 4. הן נפגשו כדי למקסם את פוטנציאל הלייקים. באופן אישי אנחנו מעדיפים את האופציה הראשונה, אבל ימים יגידו.

משחקות במי הכי רזה? // מתוך האינסטגרם של ליטל סמדג'ה
משחקות במי הכי רזה? // מתוך האינסטגרם של ליטל סמדג'ה

"הישרדות VIP": עלובי האיים

• "הישרדות": בין סתומים לבין חלשים?

• בושה: הליהוק הגרוע בתולדות "הישרדות"

גם הבנות עצמן מודעות כמובן לעניין הרב סביב חיבור כזה, ולכן והפציצו את עוקביהן בשלל תיעודים מהמפגש. לוי כתבה למשל "בוגדת עם קפרה" והוסיפה סמיילי משקפי שמש, ואילו ליטל הייתה פחות מסתורית וכתבה פשוט "מפגש פסגה עם השורדות היפות שלי, ולא פה אין בריתות, יש רק לאב".

אבל למה לא הזמנתן את קוז'יקרו, למה?

מה עם מרחק בטיחות? // מתוך האינסטגרם של ליטל סמד'גה
מה עם מרחק בטיחות? // מתוך האינסטגרם של ליטל סמד'גה
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו