ליגת הצדק

בקרוב: ליגת הצדק - גרסת הבמאי

הבמאי זאק סניידר פרש מבימוי "ליגת הצדק" בגלל טרגדיה משפחתית • הסרט יצא ב-‭2017‬ ונקטל, ועכשיו יאפשרו לסניידר לעשות את גרסתו לסרט, שתעלה ב‭HBO-

שלוש שנים אחרי יציאתו של סרט גיבורי העל המושמץ "ליגת הצדק", הודיע הבמאי זאק סניידר (‭,"300"‬ "באטמן נגד סופרמן") כי גרסת במאי של הסרט, שתכלול שפע של חומרים חדשים, תעלה לשידור בשנה הבאה בשירות הסטרימינג של‭ .HBO ‬

"ליגת הצדק" קיבץ יחד את כל גיבורי העל המובילים של די.סי קומיקס, כדי לספק תשובה קפיטליסטית הולמת ל"הנוקמים" של אולפני מארוול. עם זאת, במהלך העבודה על הסרט - שבו כיכבו בן אפלק, גל גדות, הנרי קאוויל, ג'ייסון מומואה ועוד - סניידר נאלץ לפרוש ממנו עקב טרגדיה משפחתית, וג'וס וידון (הבמאי של שני הסרטים הראשונים בסדרת "הנוקמים") נקרא לדגל כדי להציל את המצב.

התוצאה העגומה, שיצאה לאקרנים בקיץ ‭ ,2017‬לא הרשימה את קהל רוכשי הכרטיסים וגם לא את המבקרים, אך מן הרגע הראשון כמעט החלו להישמע ברשת שמועות ותיאוריות קונספירציה על כך שאולפני האחים וורנר למעשה צנזרו את החזון האמנותי המקורי של סניידר והוציאו במקומו גרסה קלילה וידידותית יותר. אף שקיומה של גרסה כזו לא אושר מעולם, כמה וכמה מהשחקנים שלקחו חלק בסרט - כולל גל גדות, שגילמה את וונדר וומן - החלו לקרוא להוצאת "הגרסה של סניידר" (‭,"The Snyder Cut"‬ במקור).

"ליגת הצדק" מתרסקת 

כעת נראה שרשת ‭ HBO‬ (שנמצאת בבעלות חברת וורנר מדיה) החליטה לספק למעריצים של סניידר את מבוקשם ולהפיק את "הגרסה של סניידר" (שלא היתה קיימת עד עתה, מתברר). על פי הודעת הרשת, גרסה ארוכה ואולטימטיבית של "ליגת הצדק", שתשקף את החזון המקורי של הבמאי, תעלה לשידור במהלך 2021, אם כי לא ברור בשלב זה אם התוצר הסופי יהיה סרט באורך ארבע שעות או סדרה בת שישה פרקים. העלות של הגרסה החדשה נאמדת בין ‭20‬ ל-‭30‬ מיליון דולר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו