צפו: סטפן מגיב לשיר שנכתב עליו

הזמר בילה יחד עם עשרות חברים מפורסמים במסיבת בריכה לוהטת, אך מה קרה כשהדי ג'יי החליט להפתיע והשמיע את השיר המדובר של דודו פארוק שעוסק בסטפן?

צילום: מתוך האינסטגרם // סטפן מגיב לשיר עליו

כמו מדינה שלמה, גם המפורסמים עדיין מתאוששים מהשפעות תקופת הקורונה. אמנם ההשקות והאירועים מלאי הצלמים עדיין לא לגמרי חזרו, אבל המסיבות כבר לגמרי כאן ובאין צלמים - המפורסמים מתעדים יופי את עצמם.

אתמול (שישי) נערכה ברוב פאר ובריכה מסיבה לוהטת ורטובה במיוחד בראשון לציון והמפורסמים נהרו בהמוניהם.

כך זיהינו שם בין היתר את עומר חזן ויעל שלביה שמככבים יחד בסדרה "פלמ"ח", ברק שמיר עם בת הזוג רומי פרנקל, הפרודה הצעירה טיילור מלכוב שרקדה כאילו אין מחר, אנה זק שבילתה עם בן הזוג הלא מאומת רועי סנדלר (שבביתו גם נערכה המסיבה), גל אדם (אח של), ליאם גולן (הבן של), עדן מאירי ועוד רבים ונאים.

 


View this post on Instagram

A post shared by PRINCE LEGAR (@stephane.le.gar) on May 22, 2020 at 7:57am PDT

אבל מי שבלי שום ספק היה מסמר המסיבה הוא הראפר והזמר סטפן - אחרי שבתקופה האחרונה עלה ליגה כשהפך לפרזנטור והשתחרר מצה"ל, הוא קיבל בשבוע שעבר חותמת נוספת - גם אם מפקופקת משהו - להפיכתו לכוכב גדול, עם השיר החדש שהוציא אודותיו דודו פארוק.

למרות שסטפן השתדל להימנע מלהגיב לשיר ישירות, אין ספק שהוא מודע אליו ונחשו מה קרה כשהדיג'יי החליט להשמיע את השיר המדובר בזמן שסטפן עומד במרכז הרחבה? הראפר הצעיר לא התבלבל ופשוט נע בכבדות ברחבה, כשהרמיזה ברורה לכולם. במילים אחרות, לכל מי שתהה, כנראה שהוא לא נעלב מהשיר, בכלל לא אפילו.

חברים עושים חיים // צילום מסך, מתוך האינסטגרם של ברק שמיר
חברים עושים חיים // צילום מסך, מתוך האינסטגרם של ברק שמיר
אוהבים ומבלים // צילום מסך, מתוך האינסטגרם של יעל שלביה
אוהבים ומבלים // צילום מסך, מתוך האינסטגרם של יעל שלביה
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר