המייק אפ שיחזיק גם בשרב כבד

השרב נותן את אותותיו גם על האיפור היום יומי, שהופך בימים אלה למאתגר במיוחד • מצאנו מספר מייק אפים שיעמדו בחום הכבד

צילום: Getty Images //

כל מי שנוהגת להתאפר עומדת בימים האחרונים בפני הדילמה איזה מייק אפ נוזלי לבחור ומה לעשות בלי שהאיפור ימרח בגלל החום הכבד. מצאנו אליו רכיבים יגרמו למייק אפ להיות עמיד.

המאפר עידו רפאל, שמאפר כלות ולא מעט מפורסמים לפני אירועים שונים אומר שצריך לבדוק על האריזה שלושה פרמטרים חשובים. "קודם כל, חשוב שיהיה כתוב שאין שמן במייק אם, שיש מרכיב  של  SPF ושהוא עמיד במים. מייק אפ נוזלי על בסיס מים ישמור מפני מראה של פנים מזיעות. מייק אפ שכתוב שהוא עמיד במים הוא מייק אפ שמכיל רכיב פודרתי, ולכן הוא מתקבע לזמן ארוך יותר טוב על העור. אם  במוצר כתוב שהוא מכיל  גליצרין, זה אומר שהגליצרין משפר את עמידות המייק אפ מפני לחות".   

רפאל מסביר כי לפני שמתחילים למרוח מייק אפ, יש לדאוג שהפנים יהיו נקיות ורק אז לשים קרם לחות על בסיס מים. למי שהעור שלה נוטה להיות אדמדם בחום מומלץ למרוח מעט קורקטור בגוון ירקרק לפני מריחת המייק אפ. "את המייק אפ עצמו אני ממליץ למרוח קלות באמצעות ספוגית ובטפיחות, לאחר מכן לפדר קלות בפודרה. במהלך היום אם אתן נמצאות בחוץ ומרגישות שאתן מזיעות, יש לספוג את הזיעה בעדינות בנייר טישו ולא במריחות, אחרת אנחנו למעשה מסירים את המייק אפ. כמו כן, אחרי שהספגנו בנייר טישו אל תפדרו שוב מעל. תוספת פודרה במצב זה תיצור מראה מסכתי".

רפאל מוסיף שני טיפים, "כדי שהמייק אפ יהיה עמיד מומלץ להשתמש בפריימר, הוא סוגר נקבוביות, יוצר מראה חלק יותר לעור וגם מונע את מראה הפנים המזיעות. גם אם תזיעי, הפריימר ישמור על עמידות המייק אפ. בנוסף, בסיום מלאכת האיפור כדאי לרסס תרסיס מקבע מייק אפ שקיים היום אצל רוב חברות הטיפוח. מדובר בתרסיס שיוצר שכבת הגנה למייק אפ על בסיס מים, הוא קליל ואוורירי וברגע שהוא מתייבש על העור הוא  גם מקבע את המייק אפ לפנים".

המייק אפים המומלצים

המוצר: סמאשבוקס STUDIO SKIN FULL COVERAGE 24 HOUR FOUNDATION 

מחיר: 189 שקלים ל-30 מ"ל.

להשיג ברשת אפריל, ובחנויות הקונספט של סמאשבוקס בגינדי תל אביב, קריון ועזריאלי תל אביב.

המוצר: איל מקיאג' - FULL COVARAGE LONG WEAR FOUNDATION AFTER PARTY 

מחיר: 289 שקלים. מחיר השקה בחודש יוני:  159 שקלים ל-30 מ"ל.

להשיג בחנויות IL MAKIAGE ובאתר המותג.

צילום: מוטי פישביין
צילום: מוטי פישביין

המוצר: מילוקה COVER AGE 

מחיר: 44.90 שקלים ל-30 מ"ל 

להשיג: בסניפים ובאתר סופר פארם 

המוצר: מייבילין ניו יורק - SuperStay Photo Ready 24H

מחיר: 55 שקלים ל-30 מ"ל 

להשיג ברשתות הפארם, המשביר ורשתות השיווק. 

צילום: מוטי פישביין
צילום: מוטי פישביין

המוצר: לוריאל פריז - TRUE MATCH

מחיר: 90 שקלים ל-30 מ"ל 

להשיג ברשתות הפארם, המשביר ורשתות השיווק. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר