"מייקל ג'ורדן פשוט שקרן ושטינקר"

הוראס גרנט, ששיחק עם הוד אווירותו והואשם על ידו כמי שסיפק את ההדלפות לספר "חוקי ג'ורדן", לא נשאר חייב: " MJ כל הזמן משקר. יש לו טינה כלפיי. כשאתה אומר משהו עליו, הוא ינסה לרמוס אותך. אם מייקל עדיין כועס, אז בוא נסגור את העניין כמו גברים"

צילום: גטי אימג'ס // מייקל ג'ורדן. טענות לאי אמינות

הוראס גרנט עולה להתקפה. שחקן העבר של שיקגו בולס, שלכל אורכה של סדרה הדוקו "הריקוד האחרון" הושמץ ע"י מייקל ג'ורדן, ממש לא מתכוון להישאר חייב.

הפאוור-פורוורד והסנטר ששיתף פעולה עם מייקל ג'ורדן מ-1987 עד הפרישה הראשונה של הוד אווירותו ב-1993, מואשם ע"י ג'ורדן במהלך הפרקים שהוא זה שסיפק את החומר העסיסי לסאם סמית', העיתונאי שפרסם ב-1992 את הספר "חוקי ג'ורדן" בו חלק מהכביסה המלוכלכת של הבולס יצאה החוצה. זה לא סוד שהספר פגע בתדמיתו של השחקן הטוב ביותר בכל הזמנים, שמסתבר לא שכח גם אחרי 27 שנים.

גרנט שהתראיין הלילה (בין שלישי לרביעי) ברדיו, הדף בתוקף את הטענות וירה: "שקרים שקרים, פשוט הכל שקר. אם MJ עדיין נוטר לי טינה, אז אול כדאי שניישב את העניין כמו גברים. אנחנו יכולים לדבר על זה אך גם יכולים לפתור את הבעיה בדרכים אחרות. מייקל ממשיך לשבת ולומר את השקרים האלה על כך שאני הייתי המקור מאחורי הספר כי אני וסם היינו חברים טובים. אנחנו עדיין בקשרים מצוינים, אבל חדר ההלבשה הוא מקום קדוש".

"זה בולשיט. לעולם לא הייתי מוציא סודות מחדר ההלבשה. סם סמית' כתב ספר, ואני מניח שהוא התבסס על מספר מקומות, באמת שאין לי מושג למה מייקל סימן דווקא אותי".

"הוא פשוט שומר לי טינה, זאת רק טינה טהורה", המשיך גרנט לירות בכעס, "הוא קורא לסדרה סרט דוקומנטרי, אבל זה לא מדויק. כשאתה אומר משהו על מייקל ג'ורדן, הוא יחתוך אותך וינסה להרוס את הדמות שלך. הוא פשוט ינסה לרמוס אותך".

מייקל ג'ורדן. מנע אוכל מחברים?!  // צילום: אי-אף-פי

גרנט הביא כדוגמה את הריב של ג'ורדן מול צ'ארלס בארקלי, שגם סופר באחד הפרקים: "הם היו חברים למעלה מ-20 שנה. אבל מאז שצ'ארלס ביקר את הניהול שלו בשארלוט הם לא מדברים. אני רוצה להבהיר פה דבר אחד פשוט: מייקל מאשים שאני הייתי המדליף, אבל עדיין אחרי 35 שנה הוא מספר על שנת הרוקי שלו כשנכנס לחדר של אחד השחקנים במלון ואז ראה את כל הבחורות, הסיגריות והסמים של כולם. תגידו, אז מי פה המלשין והשטינקר?".

גרנט גם לא שכח להתייחס לאפיזודה כי באחד מהטיסות ג'ורדן מנע ממנו לאכול לאחר שלטענתו "הסריח את הפרקט: "ג'ורדן פשוט הרגיש שהוא יכול לשלוט בי, אבל הוא טעה בגדול. גם לראות איך הוא התנהג לסטיב קר או לסקוט בורל היה קשה לצפייה, לראות מנהיג שמתנהג ככה לחברים שלו..

"זה נכון שהוא אמר לדיילות לא לתת לי אוכל כי שיחקתי גרוע. אבל לא סתמתי את הפה, ומיד עניתי לו. הוא סתם נבח וכמובן לא עשה כלום. אף אחד לא יכול היה לקחת לי אוכל מהצלחת בלי שאקרע לו את הצורה...".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר