צילום: יריב פיין וגיא כושי // ברכות! נופר מור

מזל טוב: נופר מור בהיריון שני

יוצאת "האח הגדול" העלתה תמונת בטן הריונית קטנה • בעבר סיפרה על ההיריון הקודם: "נהייתי ענקית... הרגשתי מכוערת"

כמעט שנתיים לאחר שהביאה לעולם את בנה הבכור ארי דויד, נופר מור חושפת היריון שני. 

את הבשורה המרגשת שיתפה היום (שלישי) מור עם 118 אלף עוקביה באינסטגרם, בתמונה בה חשפה בטן הריונית קטנה עם הכיתוב "גדלה" והתיוגים "#בטן הריונית", ו-"#אסירת תודה". 

מדובר, כאמור, בצאצא או צאצאית שיצטרפו למור (31), בעלה רון ברבי והאח הבכור ארי, שהחזיר לאחר לידתו את מור לכותרות, כשחשפה את הקשיים שחוותה בתקופת ההיריון. אחרי הווידוי זכתה יוצאת "האח הגדול" למתקפה תקשורתית לא פשוטה.

"נכנסתי להיריון וחשבתי שאני אהיה בדיוק כמו אמא שלי, כמו הסיפורים שהיא הייתה מספרת כל הזמן, שעלתה רק 9 ק"ג, ואם היו מסתכלים עליה מאחורה לא ראו שהיא בהיריון. אמרתי 'גם אני אהיה כזאת'", חשפה בראיון לתוכנית הבוקר של ניב רסקין בשנת 2019.

"לא היו לה בחילות ולא הקאות ולא שום דבר, ואני קיבלתי הכל עד חודש תשיעי. עלייה דרסטית במשקל, ברמה של 30 ק"ג פלוס. שגם את זה התביישתי להגיד, כי מי יאמין לך? אני, שרגילה כל החיים להיות קטנטונת ופתאום נהייתי ענקית? גם חוסר השליטה על מה שקורה לך בגוף משפיע נפשית. אין את מי לשתף כי לא מדברים על הקשיים, רק על איזה יופי זה, ואם את הריונית ועלית במשקל - זה שומן מבורך. לא הרגשתי ככה. הרגשתי מכוערת, הרגשתי לא יפה", שיתפה. 


View this post on Instagram

A post shared by Nofar Mor (@nofarmor11) on May 19, 2020 at 12:37am PDT

רואים בטן?

לאחר הראיון, מור חשפה כי לצד תגובות מחבקות ומזדהות זכתה גם למתקפה על מה שנשים רבות ראו ככפיות טובה על כך שיצאה עם תינוק בריא והעזה להתלונן. 

"לכל הבנות שכותבות לי שאני צריכה להגיד תודה שאני אמא - ברור שאני מודה יום יום על הילד המדהים שלי. ברור שאני מתפללת שהשם ישמור לי עליו. ברור שאני שמחה והדבר היחיד שהחזיק אותי שפויה בהריון הייתה ההבנה שאחריו תגיע לי המתנה הכי גדולה ביקום! תפסיקו לכתוב לי להגיד תודה, כי לא על זה מדובר. 

מזל טוב: אגם רודברג בהיריון

"האח הגדול": מה עושים כשאין זוכה ראוי?

צפו: תקוה אישרה את הפרידה מליאור

 "יש בנות שחוות דברים לא פשוטים בזמן ההיריון ואין קשר למה שאתן כותבות! לא מדברים על הקשיים ויש בנות שמסתובבות עם בטן הריון מבורכת - מבחוץ הכל נראה פוטוגני וכמובן בעידן האינסטגרם, שהחיים של כולם נראים מושלמים. אבל זה כל כך לא נכון.


View this post on Instagram

A post shared by Nofar Mor (@nofarmor11) on Feb 25, 2020 at 2:43am PST

משפחת מור המורחבת

"אני מודה על הזכות שניתנה לי לשתף את מה שעברתי ולחזק בנות אחרות. נשים, אתן יותר חזקות ממה שנראה לכן! תנקו מהחיים שלכן אנשים ששופטים אתכן לרעה. 

תתמקדו בטוב...הבנתן? בנות שמגיבות דברים מחשבונות אינסטגרם בדויים - את הרעל שלכן תפזרו בבית שלכן, לא אצלי. תלמדו לפרגן ולא לשפוט".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו