רביטל ויטלזון יעקבס חושפת: "איבדתי עובר"

הסטנדאפיסטית המצליחה חשפה כי איבדה עובר בשבוע התשיעי להריונה בתחילת משבר הקורונה • "בואו נהיה שם עם האיבוד ונבכה את זה טוב", ביקשה

צילום: מתוך פייסבוק // רביטל ויטלזון יעקבס בבית החולים

היא רגילה להצחיק אלפים, אך הפעם רביטל ויטלזון יעקבס העלתה דווקא דמעות בעיני העוקבים הרבים שלה ברשת.

ויטלזון יעקבס (39) אם לחמישה המתחזקת חשבון פייסבוק עם יותר מ-58 אלף עוקבים, העלתה היום (שני) פוסט עצוב בו חשפה כי איבדה עובר לפני כחודשיים, בדיוק בתחילת משבר הקורונה.

"כל אחד איבד משהו ואני איבדתי עובר". רביטל ויטלזון יעקבס // צילום: אפרת אשל
"כל אחד איבד משהו ואני איבדתי עובר". רביטל ויטלזון יעקבס // צילום: אפרת אשל

"כל אחד איבד משהו", פתחה את הפוסט. "השגרה החדשה כבר פה וזה הבוקר הראשון שאין אף אחד מסביבי. אף אחד לא צריך ממני משהו, אף אחד לא קורא לי. פעם ראשונה שאני שומעת את עצמי חושבת. שאני מרגישה איך אני נושמת".

ויטלזון יעקבס המשיכה וחשפה כיצד ב-15 במרץ קיבלה את הבשורה על כך שלעובר אותו היא נושאת ברחמה אין דופק. "ב- 15.03 לא היה דופק. איזה כיף שזה קרה ככה בקורונה ויכולתי להאשים אותה ולא את עצמי. איזה כיף שההלקאה העצמית המיותרת של: את עובדת מדי קשה, מה את מתרוצצת כל היום, לא היתה רלוונטית. כי הנה אני כבר שבוע בבית. אז האשמתי את הקורונה, שגרמה לגוף שלי לחשב מסלול מחדש ולהחליט בשבילי: בתקופה הזאת? לא רעיון טוב אחותי. אנחנו חודלים.

"כל אחד איבד משהו ואני איבדתי עובר. שבוע 9. בכלל לא רציתי לכתוב על זה הפעם, כבר יש לי גדולות שיקראו וישאלו ויתעצבו. ולמי יש כח להסביר להן, נו זה לא בדיוק תינוק, זה בקושי בגודל של צימוק, זה בעצם לא דרמה. זה רק שבוע 9".

ויטלזון יעקבס סיימה את הפוסט בגילוי אמיץ על מה שהניע אותה לשתף את עוקביה בטרגדיה כ"כ אישית. "למה אני כן כותבת את זה? כי אם לי זה קרה, זה קרה לעוד עשרות אם לא מאות אלפי נשים, זוגות. שמהר, פרוצדורה ומהר לחזור לשגרה, כי למי יש זמן להתעסק עם 'לא דרמה' כשהכל כ"כ מבהיל ומטורף. אז היום, כשאני כאן בפעם הראשונה לבד בבית, אני מזמינה אותנו לחזור לרגע ההוא. אבל לאט. בואו נהיה שם עם האיבוד. האיבוד של החלום, של השמחה, של הסוד, של ההתלהבות וההתרגשות והחישובים והתיכנונים. ובואו נבכה את זה טוב. נבכה חזק כזה ומזכך. נבכה לאט. מוכנים? שלוש ארבע ו......".

הפוסט המרגש זכה תוך מספר שעות ליותר מ-5,000 לייקים, עשרות שיתופים ומאות תגובות, רבות מהן מצד גולשות שהודו לה על האומץ בשיתוף וחשפו כי עברו טרגדיה דומה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר