מעיין פרתי: "הקסדה הצילה את חיי"

כתבת ערוץ 12 מעיין פרתי רכבה על הקורקינט שלה בטיילת תל אביב כשרוכב אופניים התפרץ לנתיב שלה, והטיח אותה אל הקרקע • "בלעדי הקסדה כנראה שלא היינו מדברות עכשיו", מסרה לכתבתנו

צילום: מתוך פייסבוק // מעיין פרתי בבית החולים

ניצלה בנס: כתבת חדשות 12 מעיין פרתי רגילה להיות בצד המדווח על אירועים, אך הפעם היא מצאה את עצמה בכותרות בנסיבות אחרות.

פרתי (31) יצאה לטיול עם בן זוגה ביום שבת בטיילת בתל אביב, כשהיא רוכבת על קורקינט. לרוע מזלה, רוכב אופניים התפרץ אליה לנתיב, ובניסיון לחמוק ממנו היא איבדה שליטה, הוטחה אל הקרקע בעוצמה ונחבלה.

פרתי הייתה אמורה לשוב אתמול (ראשון) ל"תוכנית חיסכון" שם היא משמשת ככתבת, אך הפציעה ריתקה אותה לביתה, שם היא מתאוששת מהפציעות ומתגעגעת מרחוק. "אני עדיין מאד כאובה, אבל אין ספק שהקסדה הצילה את חיי", מסרה בתגובה ל"ישראל היום". "בלעדיה כנראה שלא היינו מדברות עכשיו. הייתי אמורה לשוב ל'תוכנית חיסכון', אבל בינתיים אני בבית לפחות לשבוע הקרוב עם כאבים חזקים מאד, מקווה לשוב בקרוב ומאחלת לכולם הרבה בריאות".


"גם לי זה קרה...", כך פתחה את הפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות מבית החולים לאחר שפונתה לשם. "עשרות אנשים נפצעים בשגרה במהלך רכיבה על קורקינט חשמלי ואתמול הצטרפתי לסטטיסטיקה.

"רכבתי עם בן זוגי לטיול בטיילת כשרוכב אופניים התפרץ אלי לנתיב. לא הספקתי להאט ובניסיון לחמוק ממנו איבדתי שליטה בכלי. נזרקתי מספר מטרים קדימה ונחבטתי באספלט. נחתתי על צד ימין של הגוף והראש, החבטה הייתה כל כך חזקה ששמעתי את הקסדה נשברת".

פרתי הוסיפה וסיפרה שפונתה לבית החולים באמבולנס עם נקעים בשתי הידיים, מכות יבשות ופגיעת ראש קלה והדגישה כי הקסדה שחבשה הצילה את חייה. "כנראה שללא קסדה לא הייתי יושבת וכותבת היום. הקסדה הצילה את חיי, פשוט כך!".

בסיומו של הפוסט, פרתי הפצירה בגולשים לחבוש קסדה כי זו אכן מצילה חיים. "תעשו לעצמכם טובה, כשאתם רוכבים תחבשו קסדה! אתם ממש לא רוצים להיכנס לסטטיסטיקה עגומה יותר, מניסיון".


הפוסט שעלה לעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של פרתי זכה למאות לייקים ועשרות תגובות מחממות ומנחמות מצד גולשים רבים, ביניהם גם הקולגות בחברת החדשות יונה לייבזון ודפנה ליאל.

כזכור, בשנת 2017 הדוגמנית שלומית מלכה נפצעה קשה בתאונת קורקינט בשדרות רוטשילד כשרכבה ללא קסדה. ב-2018, במאמץ להעלות את המודעות לחבישת קסדה מצילת חיים, גויסה מלכה לקמפיין על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. עוד באותה שנה, מעורב היה בעלה יהודה לוי בתאונת קורקינט, כשהפעם הוא זה שפגע באישה מבוגרת בכיכר הבימה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר