רצח בחריש: בן 26 נורה למוות

צוותי מד"א שהגיעו לזירה נאבקו על חייו של הגבר, שנפצע באורח אנוש מהירי ומת מאוחר יותר מפצעיו • המשטרה פתחה בחקירה ומבצעת סריקות

זירת האירו בחריש // צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מקרה רצח שלישי בתוך 12 שעות: במוקד 101 של מד"א במרחב שרון התקבל דיווח קצת אחרי השעה 6:00 בבוקר (שני) על פצוע ברחוב טופז בעיר חריש. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזנקו לזירת האירוע הבחינו במקום בפצוע, גבר בן 26 תושב ג'סר א זרקא, שנפגע מירי והעניקו לו טיפול רפואי, אך קבעו מאוחר יותר את מותו.

כחלק מפעילות החקירה, ביצעה המשטרה סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת החקירה שנפתחה בכדי לברר את הרקע והנסיבות שבהן נהרג הצעיר.

פרמדיק מד"א, איתי טילינגר, שנכח בזירת האירוע סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע מחוסר הכרה עם פציעות בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה מתקדמות. מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

רצח בקריית אתא

מוקדם יותר במהלך הלילה, צעיר בן עשרים נורה למוות ברחוב לילינבלום בקריית אתא. לאחר טיפול ראשוני מצוות מגן דוד אדום במקום האירוע הוא הובהל במצב קריטי לקבלת טיפול בבית החולים רמב"ם שם נקבע מותו. מדובר, ככל הנראה, בניסיון חיסול באמצעות אופנוע, כשהיורה נמלט מהמקום. הקורבן היה מוכר למשטרה אבל לא ישב בכלא או הורשע בעבר.

משטרה בקריית אתא // צילום אילוסטרציה: מישל דוט קום
משטרה בקריית אתא // צילום אילוסטרציה: מישל דוט קום

רצח בקלנסווה

אמש בסביבות השעה 20:00 בערב, לאחר תקרית ירי בקלנסווה, גבר כבן 60 הגיע במצב אנוש למרכז הרפואי מאיר כשהוא הובהל לחדר הטראומה בבית החולים, שם עבר החייאה אגרסיבית והועבר לחדר ניתוח להמשך פעולות מצילות חיים. בהמסך, הצוותים הרפואיים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בעקבות קבלת הדיווח על פצוע ירי בקלנסווה, המשטרה פתחה בחקירה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר