נטע ברזילי: "זה הווידוי שלי"

במשך שלושה חודשים עבדו נטע וצוותה על תיבת נגינה מיוחדת כדימוי למה שהיא הכי פוחדת להיות • "זה חושף צד פגיע בי, שמעולם לא נתתי לאף אחד לראות לפני כן", היא מספרת • האזינו ל"Cuckoo"

צילום: מתוך הקליפ "Cuckoo" // נטע ברזילי

שנתיים לאחר שזכתה באירוויזיון, נטע שחררה סינגל חדש במסגרת המשדר המיוחד שנערך אמש (שבת) "Eurovision: Shine a Light". לראשונה מאז פרצה לשוק הבינלאומי, נטע ברזילי משחררת בלדה עדינה ומזמינה את המעריצים להכנס לעולמה הפנימי והאישי.

"השיר הזה נכתב על התחושה של להיתקע בלופ, שאתה לא יודע אם אתה יצרת בעצמך את הלופ או מישהו אחר הכניס אותך ללופ", מספרת נטע, "את התחושה הזו החלטנו לשחזר באמצעות תיבת נגינה".

שורדים ונהנים: רגב הוד חגג 40 עם כל החברים

במשך שלושה חודשים עבדו נטע וצוותה על תיבת הנגינה המיוחדת, שנבנתה בהזמנה אישית. "זה מכשיר שיוצר בעבודת יד כבר במאה ה-16 והעבודה היתה מאוד קשה", היא מודה ומסבירה את ההשראה לתיבה: "אחד הדימויים שנתקעו לי בראש הרבה זמן הוא בלרינה שתקועה בתוך קופסת תכשיטים, מסתובבת לנצח בלופ. בדיוק מה שאני פוחדת להיות. השיר 'קוקו' זו הווידוי שלי, זה חושף צד פגיע בי, שמעולם לא נתתי לאף אחד לראות לפני כן. אני במקום שהכל קרה לי ממש מהר, ואני לא יכולה שלא לפקפק...".

מי שהפיק את השיר הוא ג'יי אר רותם מלוס אנג'לס, שעבד עם אמנים דוגמת ביונסה,ניקי מינאז', לינקין פארק, ריהאנה, גוו סטפני, ג'ייסון דרולו ועוד רבים. נטע מספרת שהחיבור ביניהם היה מידי. "התרגשות וכבוד מאוד גדול לעבוד עם אדם כזה מכושר שעבדו איתו האמנים הכי גדולים".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר