תקוה וליאור

התיעוד האחרון של תקוה וליאור ביחד

צפו: הפעם האחרונה ששני כוכבי "האח הגדול" נראו ביחד היא בסרטון משעשע שבו השתתפו במשחק זוגי • אנחנו כבר מתגעגעים

אם גם אתם נמנים עם מעריצי תקוה גדעון וליאור דואק, ועקבתם אחרי הזוגיות שלהם בחודש וחצי שחלף מאז היציאה מבית "האח הגדול", בוודאי הצטערתם מאוד לקרוא את הידיעה על הפרידה שלהם (בפרסום ראשון אצלנו).

הזוגיות אמנם הסתיימה, אבל לפחות נשארו לנו ולהם הזכרונות, ובאופן ספציפי זיכרון חדש שאולי עוד לא ראיתם - מהימים האחרונים של הזוגיות.

תקוה וליאור הצטלמו לפני מספר ימים לסרטון בערוץ היוטיוב של כוכב הרשת והוולוגר הפופולרי קווין רובין, שמוכר לקהל הצעיר מהסרטונים הרבים שהוא מעלה עם חבריו לרשת, וגם מהופעתו בפסטיגל בשנה האחרונה.

רובין הזמין את השניים לסרטון בו ישתתפו במשחק זוגי, ויצטרכו לזהות מאכלים שונים מבלי לומר את שמם. כבר בהתחלה אתגר אותם הוולוגר הנלהב להרים אחד את השנייה על הגב, כדי שלא יוכלו לרמוז זה לזה, וכך לשחק את המשחק - אך תקוה פסלה מיד את הרעיון כשהודיעה שלליאור יש פריצת דיסק. לבסוף הזוג לשעבר הסתפק בלעמוד זה מול זה, גב אל גב - במה שאפשר לפרש בדיעבד כתחילת הסוף של הקשר (אנחנו סימבוליים שזה משהו).

פרסום ראשון: תקוה וליאור נפרדו

הישראלי המכוער: אלימות בוטה כלפי תקוה גדעון ברשת

חוזרת לשגרה: תקוה גדעון כבר עובדת

כזכור, בתחילת השבוע השניים אכן הודיעו בהחלטה משותפת כי הם נפרדים. בראיון ל״ישראל היום״ זמן קצר אחרי היציאה מהבית, סיפרה תקוה כך: ״משהו נבנה בתוך הבית, ועכשיו אנחנו מנסים בחוץ. אני מבינה שאנשים רוצים לדעת מה קורה בינינו, אבל שנייה, רק הרגע יצאתי, אנחנו עדיין מתרגשים בטירוף, מתחילים הכל מחדש ובונים משהו. אני לא יכולה להגיד שיש לי כותרת 'אנחנו מתחתנים'. אנחנו באמת לא יודעים. בקיצור, זה באמת מורכב". אמרה - וצדקה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו