יש לכם דייט? בקרוב תוכלו להיפגש בשיחת וידיאו

ענקית האינטרנט צפויה לשלב באפליקציות הדייטינג הפופולריות שלה - בהן טינדר - אפשרות לשיחות וידאו בין משתמשים • מנגד, יש בעיה אחת שאיתה יצטרכו להתמודד

צילום: Getty Images

בדיוק בזמן: ענקית האינטרנט מאצ' גרופ, שבבעלותה נמצאות טינדר OkCupid ו-Hinge, צפויה להוסיף בקרוב אפשרות לשיחות וידאו בין משתמשים, אחד על אחד, בכל הפלטפורמות שלה. מדובר בשדרוג משמעותי בהתחשב בכך שלחברה מיליוני משתמשים.

וגם כאן הקורונה היא הגורם העיקרי לשינוי. ״הריחוק החברתי השפיע על היישומים שלנו ודרש מאיתנו לבצע התאמות״, כתבו במאצ' גרופ בהודעה לעיתונות. ״רוב המשתמשים היו עוברים לדייטים בשיחות טלפון או וידיאו בעקבות הסגר העולמי״.

בנוסף, בטינדר ציינו כי חלה ירידה משמעותית בקרב המשתמשים שמשלמים על חשבונות פרימיום בין החודשים פברואר ומרץ, אם כי המספרים עדיין היו גבוהים מהשנה שעברה באותה התקופה.

בתוך כך, עולות כבר עכשיו טענות כי שיחות וידיאו עלולות לשמש כר פורה להטרדות מיניות, וכי קיים קושי ממשי באיתור מקרים מהסוג הזה, בשונה מהודעות טקסט או תמונות. לפי הערכות בחברה, עובדים כבר בימים אלה על מערכת שתדע לזהות מקרים מהסוג הזה, ובחברה נכון לעכשיו לא הגיבו לנושא, כך לפי פרסום ב-TheVerge.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר