האם נמצא קברו של פרדי מרקיורי? | ישראל היום

מוזיקה

האם נמצא קברו של פרדי מרקיורי?

תעלומה בת 20 שנה אולי הגיעה לסיומה • מעריצים מצאו קבר במערב לונדון שעליו שמו האמיתי ותאריכי חייו ומותו של הזמר
פורסם ב: עודכן ב:
0
  • מפתיע גם במותו. מרקיורי
    מפתיע גם במותו. מרקיורי
    צילום: 
    אי.פי

יכול להיות שיותר מ-20 שנה לאחר מותו, תיפתר התעלומה המסתורית על אודות מקום קבורתו של הזמר פרדי מרקיורי. אחרי אין-ספור ספקולציות על המקום בו נטמן האפר של סולן להקת קווין, כולל השמועה שפוזר מסביב לאגם ג'נבה, או שנטמן באיזה אי נידח בזנזיבר, מגיעים דיווחים על בית קברות קטן במערב לונדון.

מרקיורי נפטר ממחלת האיידס בגיל 45 וגופתו נשרפה, אך מקום קבורתו מעולם לא נחשף. אך ייתכן שמחווה של מעריצים מצרפת פתרה את התעלומה רבת השנים. המעריצים חיפשו בבית הקברות "קנסל גרין" ומצאו לוחית בה אותם תאריכים של חייו ומותו של הזמר. על הלוחית נכתב: "באהבה לזכרו של פרוק בולסרה". ומתחת, בצרפתית: "תמיד כדי להיות קרוב אליך עם כל האהבה שלי" וחתום באות M.
הקונספירטורים גורסים, כי פרוק בולסרה היה שמו האמיתי של פרדי מרקיורי והאות M יכולה להיות חברתו לשעבר מארי אוסטין, שקיבלה ממנו בירושה אחוזה בשווי שבעה מיליון דולרים בקנסינגטון שבלונדון.
מבית הקברות קנסל גרין נמסר, כי "לוחיות שכאלה מונחות בדרך כלל עבור אנשים שגופתם נשרפה". מקורביו של מרקיורי סרבו להתייחס לטענות.
"כולם יודעים שפרדי נשרף בקנסל גרין ב-1991 אבל אף אחד לא יודע איפה נטמן האפר שלו", הסביר אחד המעריצים ל"דיילי מירור". "גילוי המצבה הזו יכול להיות מאד מרגש, אם יתברר כנכון". 
ב-1994 אמר בראיון בן זוגו של מרקיורי ג'ים היוטון, כי הוא מאמין שהאפר של פרדי נטמן בגרדן לודג'. "זה הפך להיות סוג של חידה, אבל אני כמעט בטוח שמקום מנוחתו הסופי נמצא בתחתית עץ הדובדבן שמשקיף על המקום הזה".
 
 

outbrain-article-desktop-side