ההרוג בהתרסקות המטוס הקל: שי בן יצחק, מיזמי ההיי-טק המצליחים בישראל

בן יצחק, ממייסדי אתר ההימורים 888 ואתר מוצרי האופנה עדיקה, היה אחד אחד האנשים העשירים במדינה והונו הוערך במאות מיליוני שקלים • היה ידוע בחיבתו לטייס, וכך מצא את מותו • בנו בן ה-11 מאושפז במצב קשה

צילום: עדי מזן // שי בן יצחק ז"ל

איש העסקים שי בן יצחק, ממייסדי אתר ההימורים המקוונים 888, הוא שנהרג היום (שבת) בהתרסקות המטוס הקל ליד יקום. בן 52 במותו. בנו בן ה-11 מאושפז במצב קשה.

בן יצחק הוא אחד מסיפורי ההצלחה הכלכליים הגדולים שהיו בישראל, אך יחד עם זאת, הוא התרחק מן התקשורת כמו מאש, והקפיד לשמור על חייו פרטיים, כך שיתכן שפחות שמעתם עליו. על אף שנמנע מסיקור, הוא היה מהאנשים הבולטים והמוכרים בעולם העסקים הישראלי.

הוא החל את דרכו כמהנדס תוכנה בחברות נחשבות, אך בגיל 28 החליט על תפנית שהתבררה כמשתלמת מאוד לו ולמשפחתו, כשהכיר את משפחת שקד, ויחד הם הקימו את אתר ההימורים המקוונים 888. הוא היה הבולט בין אחיו, רון ודפנה, שהיו שותפים למיזם ושימש כמתכנן הראשי של טכנולוגיית החברה, שהביאה למשפחה אקזיט של מיליארד שקל ב-2006. 

זירת ההתרסקות // צילום: דוברות כבאות והצלה
זירת ההתרסקות // צילום: דוברות כבאות והצלה

לבן יצחק היה חלק משמעותי בהצלחת החברה, אך לאחר שפרש מהתפקידים הניהוליים בה, היה מעוניין בחיים שקטים ופסטורליים. הוא עבר לכפר נטר והקדיש את זמנו למשפחה ולהנאות החיים.

לאחר התעשרותו המופלגת, הוא השקיע במגוון סטארט-אפים ומיזמים עסקיים. ב-2007 השקיע בתוכנת התרגום בבילון. כמו כן, הוא היה המשקיע החיצוני הגדול ביותר של חברת האופנה "עדיקה", מקבוצת גולף, ונהנה מהנפקה מוצלחת שלה.

בן יצחק היה ידוע כמי שאהב את חיים, וכחובב אופנועים ומטוסים מושבע, וכך למרבה הצער מצא את מותו בהתרסקות מטוסו הקל בשטחים החקלאיים שבין הקיבוצים יקום וגעש שבאזור השרון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר