ביט תאפשר ביצוע תשלומים לבעלי עסקים

מהפכת תשלומים? בנק הפועלים הודיע כי יאפשר לבעלי עסקים לקבל תשלום באמצעות אפליקציית התשלומים שלו - ללא כל הגבלה • כך זה הולך לעבוד

צילום: ינון בן שושן

בנק הפועלים, בשיתוף פעולה עם חברת "משולם פתרונות תשלום", הכריזו אתמול (שני) על שדרוג ל-bit (ביט), אפליקצית התשלומים של הבנק לה יותר מ- 3.5 מיליון לקוחות, שיאפשר לכם לשלם בעסקים ללא צורך בהזנת פרטי אשראי, וללא צורך במזומן או שיקים.

איך זה יעבוד? ברגע שתגיעו לקופה בבית העסק ישלחו לכם בקשה לתשלום באמצעות האפליקציה, וכל מה שתדרשו לעשות זה לאשר את העסקה. בתוך כך, התשלום יוכל להתבצע במגוון סיטואציות ופלטפורמות – באתר, באפליקציה, או בסמס - וגם בשירותים מרחוק.

בתוך כך, בשתי החברות מציינים עסקים שאינם לקוחות "משולם", יוכלו להצטרף לחבילת תשלום ייעודית המאפשרת לקבל תשלום באמצעות ביט בלבד בעלות אטרקטיבית ולרגל ההשקה תוצע למשך 3 חודשים ללא תשלום. לאור התקופה ובמיוחד כדי לתמוך בעסקים ללא פתרונות דיגיטליים החבילה תכלול גם עמודי מכירה דיגיטליים ללא תשלום.

בחברה מציינים כי בעלי העסקים יוכלו ליהנות מקבלת התשלום בביט ללא מגבלה שנתית על קבלת תשלומים, ללא הצורך ברכישת מערכות או מסופים פיזיים יקרים, ולא משנה באיזה בנק הם נמצאים. כל מה שידרש מבעל העסק הוא להצטרף למסלול הסליקה באופן דיגיטלי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר