"שרפו מסעדה והשליכו רימון לביתו"

כתב אישום יוגש בשבוע הבא נגד שלושה עבריינים בגין איומים ופגיעה בעסקיו של מסעדן ממרכז הארץ

אילוסטרציה // צילום: מרקו

המשטרה הגישה הבוקר (שישי) הצהרת תובע נגד שלושה חשודים בביצוע סדרת אירועי אלימות קשים נגד איש עסקים מוכר בתחום המסעדנות ובני משפחתו. במשך פחות מחודש ימים שרפו את המסעדה שבבעלותו, השליכו על ביתו רימונים ואף הגיעו לחצר בית הוריו בני השבעים, כשהם מצויידים בגרזנים וגרמו הרס ונזק רב. בשבוע הבא צפויה הגשת כתב האישום.

בתחילת החודש נעצרו החשודים שהינם עבריינים אלימים המוכרים למשטרה היטב בשנות העשרים והשלושים לחייהם תושבי רמת גן וראשון לציון, כאשר אחד מהם, הינו חבר של מיכאל מילר, הנרצח משבוע שעבר במלון בראון בתל אביב.

למרות מעצרם של השלושה, בתחילת השבוע, למרות האבטחה שהוצבה בסמוך לבית איש העסקים, הושלך שוב רימון רסס לעבר הוילה בה הוא מתגורר בראשון לציון והמשטרה ממשיכה בחקירה.

אילוסטרציה // צילום: גדעון מרקוביץ'
אילוסטרציה // צילום: גדעון מרקוביץ'

הרקע לתקיפה והאיומים נגד איש העסקים ומקורביו הוא טענתם כי האיש גנב להם מחסן נייד ששימש כמעבדת סמים בו לכאורה גידלו סמים.  חשד זה הוביל לשורת מקרי אלימות פיזית ומילולית ובכללם סחיטה באיומים מתמשכת, במסגרתה נדרש איש העסקים לשלם לחשודים או מי מטעמם כמה מיליוני שקלים , כ״קנס״ בגין הגניבה הנטענת וסירב. 

עוד בנושא:

אישום: נצמדו לקשישות - וגנבו כסף

עולם הפשע לא נכנס לבידוד

כתב אישום: רצח את בתו התינוקת

כאמור, בחודש מרץ חלה הסלמה באופי האירועים, כאשר הושלך בקבוק תבערה לביתו זאת בשעה שבני המשפחה היו בבית ובכללם גם שלושת ילדיו. בנוסף,  בוצע ירי על המסעדה שבבעלותו בראשון לציון שנמצאה בשיפוצים בשל הצתה שבוע קודם לכן ואף הוצתו משאיות שבבעלותו שחנו באזור התעשייה של רחובות.

על פי המשטרה, השלושה לא הסתפקו בכך ולטענת המשטרה, הם גם הגיעו לחצר ביתם של הוריו בני השבעים של בעל המסעדה, כשהם מצויידים בגרזנים וגרמו הרס ונזק רב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר