"פפ ומסי התגרו, רונאלדו שחצן"

שוער העבר הפולני, יז'י דודק סיפר בראיון על הימים שלו במדי ריאל מדריד: "מסי לא הבחור הטוב שכולם מדברים עליו"

צילום: אי.פי // גוארדיולה, רונאלדו ומסי. סיפורים מבית דודק

ייז'י דודק, שוער העבר הפולני שזכה בליגת האלופות עם ליברפול בשנת 2005 הוציא לאור ב-2015 אוטוביוגרפיה שם סיפק לא מעט סיפורים מעניינים על האנשים ששיחקו לצידו לאורך הקריירה.

אמש (רביעי) דודק סיפק שוב מידע מעניין לגבי הקריירה שלו כאשר סיפק סיפורים פיקנטריים מאוד על התקופה שלו בריאל מדריד. דודק היה שוער שני בבלאנקוס בין השנים 2007-2011 בימים שבהם היריבות הגדולה בין הלבנים לברצלונה הגיעה למחוזות שטרם נראו כשז'וזה מורינו ופפ גוארדיולה עמדו על הקווים של מועדוני הפאר.

על מסי אמר דודק: "מסי היה צבוע ופרובוקטיבי, כמו כל ברצלונה בימי פפ גווארדיולה". ברצלונה ההיא היתה מוכנה לעשות לך פרובוקציה בכל רגע נתון, וידעה לעשות את זה מושלם. ראיתי את מסי אומר דברים כל כך קשים לפפה וסרחיו ראמוס, בחיים לא הייתם מאמינים שזה הבחור הטוב והשקט שכולם מדברים עליו".

דודק בימיו בליברפול. "רונאלדו נורמלי לגמרי" // צילום: Gettyimages 

על רונאלדו אמר הפולני: "הוא איש קצת שחצן, אבל נורמלי לגמרי מאחורי הקלעים. לאנשים יש תפיסה מסוימת עליו ועל אורח החיים שלו, אבל הוא די נורמלי. יש בו קצת אגואיסטיות, אבל הוא לא שונה מראול בעניין הזה. יש לו פשוט רוח תחרותית אדירה, הוא ווינר. הוא היה מעדיף שהקבוצה שלו תנצח 1:2 מצמד שלו מאשר שהקבוצה תביס 0:5 ושחקנים אחרים יכבשו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר