סמסונג עובדת על מצלמה באיכות גבוהה יותר מהעין האנושית

סגן נשיא בענקית הטכנולוגיה הקוריאנית סיפר בבלוג הרשמי של החברה כי הם עובדים בימים אלה על חיישן מיוחד באיכות 600 מגה-פיקסל • החלק המעניין: ידע לזהות גם ריח וטעם

אירוע ההכרזה של סדרת ה-S20 // צילום: רויטרס

יונגין פארק (Yongin Park), סגן נשיא בסמסונג (Samsung) והאחראי על חיישני הצילום של החברה, סיפר על התוכניות השאפתניות של החברה לשנים הקרובות. בין היתר: מצלמות שישלבו חיישנים באיכות גבוהה באיכות 600 מגה-פיקסל.

"בהשוואה למרבית מצלמות ה-DSLR כיום המציעות רזולוציה של 40 מגה-פיקסל וסמארטפוני דגל עם 12 מגה-פיקסל, יש לנו עדיין דרך ארוכה לעבור כדי להתאים ליכולות התפיסה האנושית", אומר פארק.

בתוך כך, הוא מסביר כי לדעת רוב המומחים הרזולוציה של העיניים האנושיות היא 500 מגה-פיקסל, מה שאומר שחיישן באיכות 600 מגה-פיקסל יראה לנו כמשהו אחר בעל רזולוציה גבוהה באופן משמעותי.

בנוסף, פארק מספר כי בסמסונג קיימים צוותים שעובדים בימים אלה על חיישנים שיוכלו לאסוף נתונים של ריח או טעם. ״אנו מתרגשים מהפוטנציאל שיש לחיישנים כאלה המאפשרים להפוך את הבלתי נראה לגלוי ולעזור לאנשים מעבר למה שהחושים שלנו מסוגלים לעשות״.

את הצעד הראשון בגזרת הצילום עשתה לאחרונה סמסונג כאשר חשפה את מכשיר Galaxy S20 Ultra שמגיע עם חיישן באיכות 108 מגה-פיקסל, וזכה לשבחים מהמבקרים. ״באמצעות חדשנות בלתי פוסקת, אנו נחושים לפתוח אפשרויות אינסופיות בטכנולוגיות שעשויות לספק חיישני תמונה שיכולים לתפוס יותר פרטים מאשר העין האנושית״, סיכם פארק.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר