מזעזע: בעט בהומלס והיכה אותו למוות

תושב נתניה תועד כשהוא מכה דייר רחוב בכניסה לבניין מגוריו ומשאירו לדמם למוות • צוות מד"א קבע את מותו • בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום

מחוסר בית (אילוסטרציה) // צילום: יהושע יוסף

מקרה אלימות קשה כלפי דייר רחוב בנתניה: משטרת ישראל עצרה חשוד, תושב נתניה בן 34, שעל פי החשד היכה למוות דייר רחוב, נייבולין ראשיד (54), לאחר שזעם על שהותו בסמוך למקום מגוריו.   

המקרה אירע לפני כחודש, כאשר ב- 28.3.20 לפנות בוקר התקבל דיווח  במוקד 100 של המשטרה בו נמסר על אדם השוכב על מדרכה ברח' הרצל בעיר. כוחות משטרה הגיעו למקום וכוחות מד"א נאלצו לקבוע את מותו. מיד עם הורדת סרטוני מצלמות האבטחה זיהו השוטרים את אחד הדיירים בבניין כמי שהיכה ובעט בקורבן בחדר המדרגות בבניין לכיוון היציאה מהבניין. החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה.    

מסע מטלטל בעקבות חסרי הבית בישראל 

להיט חדש בהולנד: הומלס ליום אחד 

הומלס "השתלט" על דירת צעירה בנתניה - ונעצר

חקירת האירוע הוטלה על צוות חקירה מיוחד במשטרה כאשר במהלך החקירה התברר כי ערב קודם לכן הגיע הקורבן ביחד עם חבר שלו והם שתו אלכוהול בסמוך לבניין. החבר הלך לקנות בפיצוצייה הקרובה וכשחזר לבניין, הבחין כי הקורבן שוכב על המדרכה כשהוא חבול וללא רוח חיים. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה חוסר שביעות רצונו של החשוד מהעובדה שהקורבן וחברו, דרי רחוב, היו ישנים ועושים צרכים בבניין בו הוא מתגורר.

מחקירת המשטרה התברר כי החשוד דחף את הקורבן ברגליו והלך אחרי הקורבן לכיוון היציאה תוך כדי שהוא בועט בו בחוזקה. הקורבן התנדנד ונפל מהבעיטות של החשוד ולאחר מכן, החשוד המשיך לבעוט בו בראשו באגרופים ובתנועות דריכה על ראשו. החשוד השאיר את הקורבן על המדרכה, עוזב את המקום ועלה לביתו בבניין. מבדיקה ראשונית של המכון לרפואה משפטית עולה כי מותו של הקורבן נגרם מנזק חבלתי חמור למוחו עם דימום מתחת לקרום העכבישי, וזאת בעקבות החבלות הקשות בראשו.

מעצרו של החשוד, בן 34, הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. אתמול (שני) הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו כבר בימים הקרובים. בדיון שהתקיים אתמול הוארך מעצרו של החשוד בארבעה ימים ועד ליום חמישי.



 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר