הלם: בן זיני וטיילור מלכוב נפרדו

לפי הדיווחים, הזוג שחזר לפני כחודש מצילומי הריאליטי "זוג מנצח VIP" נקלע שוב למשבר רציני במערכת היחסים והחליט, שוב, להיפרד ברוח טובה

צילום: ניר פקין // אנחנו עדיין מחכים לקאמבק. בן זיני וטיילור מלכוב

אזעקת אמת או משבר נוסף? חמישה חודשים אחרי המשבר הקודם ביחסים ביניהם שהסתיים בסופו של דבר בקאמבק, ומלכוב אפילו הכריזה "אנחנו נשואים בלי טבעת", הפעם נראה שאין דרך חזרה עבור בן זיני וטיילור מלכוב.

הזוגיות הפוטוגנית בין זיני (23) ומלכוב (17) ידעה לא מעט דרמות בשנתיים פלוס שהם ביחד, כולל משבר רציני בדצמבר האחרון שהוביל לשמועות על פרידה.

כעת, כחודש לאחר ששבו מברזיל, שם לקחו חלק בצילומי הריאליטי "זוג מנצח VIP", נראה שהזוגיות שלהם הפסידה במערכה הסופית, והשניים החליטו להיפרד.

את התקופה שקדמה לצילומים ואת הבידוד לאחר השיבה לארץ העבירו השניים יחדיו בבית הוריו של זיני, אך לפי מקורבים את החודש וחצי האחרונים מלכוב מבלה בבית אמה. 

למרות שלא מזמן הוציאו סינגל חדש, השניים לא העלו בתקופה האחרונה שום תיעוד זוגי, ומי שבן מזל מספיק ואוחז במספרי הטלפון של השניים גם שם לב כי בני הזוג החליפו את תמונת הווטסאפ מתמונה זוגית לתמונת סולו. אאוץ'.

אנחנו עדיין מחכים לקאמבק. בן וטיילור // צילום: ניר פקין
אנחנו עדיין מחכים לקאמבק. בן וטיילור // צילום: ניר פקין

לפי הדיווחים, הזוגיות בין השניים הייתה טעונה כבר זה זמן רב, ולאחר שהבינו שהמשבר ביניהם כבר לא ניתן לגישור, החליטו הפעם להפריד כוחות באופן סופי. 

מהסוכנות המייצגת את השניים, "Spot", נמסר כי הם אינם מגיבים על חייהם הפרטיים של המיוצגים שלהם.  

זיני ומלכוב עצמם טרם פרסמו התייחסות רשמית לפרידה, אך יש לשער שזו תגיע בקרוב. 

• "מאז היציאה מהבית אני מקבל איומים על חיי"

 

• "מקווה שלנצח": אסיף אלקיים ומעיין אדם חזרו

 

• האמנים הגדולים בעולם במשדר חסר תקדים

 

• עם כפפות ומסכות: יאנה וציון עשו ברית לבנם

 

• מיוחד: הופעות, הצגות והפעלות לימי הקורונה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר