נשארים בבית: סוני מציעה לכם שני משחקים בחינם

אסור לצאת החוצה? לא נורא, כך תוכלו להוריד שני משחקים מצוינים לפלייסטיישן ללא תשלום • שיחקנו וזה מה שחשבנו

צילום: Sony Playstation

רוצה שתשארו בבית: התפרצות נגיף הקורונה מאלץ את כולנו להישאר בבתים, ואם נסתכל על הצד החיובי - זה זמן מצוין להשלים סדרות, סרטים וגם משחקים טובים שפספסנו. בדיוק בגלל זה סוני (Sony) מציעה לכם את המשחקים Uncharted The Nathan Drake Collection" ו-Journey להורדה בחינם.

Uncharted the Nathatn Drake Collection הוא אוסף של שלושת המשחקים הראשונים שיצאו לפלייסטיישן 3. המשחק מביא לנו את עלילותיו של נתן דרייק ניית'ן דרייק, מחפש אוצרות צעיר שמאמין שהוא צאצא של מגלה הארצות הנודע פרנסיס דרייק בניגוד לעובדה ההיסטורית שלא היו לו צאצאים.

צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של Playstation

כל משחק מרגיש כמו סרט הרפתקאות מרגש ומסעיר, רווי קטעי אקשן עוצרי נשימה וסינמטיים במיוחד. גלו ביחד עם ניית'ן דרייק את האוצרות האגדיים ותתחרו במירוץ נגד הזמן אחר קבוצת האנשים שרוצים לקחת את האוצרות ולהשתמש בכוחות שלהם לטובתם.

Journey הוא משחק הרפתקאות אך באווירה שקטה יותר, וזכה לשבחים רבים על הויזואליה והסאונד. ב-Journey תגלמו גיבור ללא שם עטוף גלימה שמטייל בממלכה שוממה מכוסה בחול בה תצטרכו לגלות מה הוא האור המוזר שמופיע בפסגת ההר שאתם רואים בתחילת המשחק.

צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של Playstation

המשחק שם דגש על ההרפתקה, החוויה והרגשות שתחוו במהלך המשחק ללא קטעי אלימות או אקשן בנוף לא שגרתי. בנוסף, אם יש לך מנוי פלייסטיישן פלוס תוכלו לשחק ברשת ביחד עם חברים ולצאת למסע הזה ביחד, או להיתקל באנשים אקראיים שמשחקים בו ביחד איתכם. 

רוצים גם? המשחקים זמינים להורדה עד ה-5 במאי, וכל מה שתצטרכו זה משתמש פלייסטיישן פעיל, ללא צורך במנוי הפלייסטיישן פלוס בתשלום. היכנסו לחנות המשחקים, ואם אינכם רואים תמונה או הודעה שמבשרת על המשחקים בחינם, פשוט הקלידו בשורת החיפוש את השמות שלהם. 

כמו כן, אך אם תרצו לשחק ב-Journey עם חברים ברשת תצטרכו לרכוש בנפרד מנוי פלייסטיישן פלוס בתשלום. מנגד, אם יש ברשותכם פלייסטיישן 3 תוכלו להוריד את אותו משחק ולשחק עם משתתפים אחרים ברשת ללא המנוי.

ואם אתם לא ליד הפלייסטיישן שלכם תוכלו להוריד את המשחקים מרחוק. היכנסו לחשבון שלכם בחנות הדיגיטלית דרך הסמארטפון או המחשב האישי של סוני, הוסיפו אותם לסל הקניות, ובפעם הבאה שתדליקו את הפלייסטיישן שלכם תוכלו מיד להוריד את המשחקים. אז תתיישבו לכם בנוח, קחו פופקורן ושתייה, תורידו את המשחקים - וצאו להרפתקה אפית מבלי לצאת מהבית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר