ציפי שביט תדליק משואה ביום העצמאות

השחקנית, זמרת, קומיקאית וכוכבת הילדים הבלתי מעורערת מזה עשרות שנים ציפי שביט, תדליק משואה ביום העצמאות ה-72 של מדינת ישראל • "זה הכי מרגש", מסרה ל"ישראל היום"

ציפי שביט // צילום: צחי מרים

היום (חמישי) התבשרה השחקנית, זמרת, קומיקאית וכוכבת הילדים הבלתי מעורערת מזה עשורים ציפי שביט, כי היא תדליק משואה בטקס יום העצמאות ה-72 של מדינת ישראל.

"זה הכי מרגש, הכי משמח, הכי לא צפוי", סיפרה ל"ישראל היום" ציפי שביט בהתרגשות זמן קצר לאחר פרסום הידיעה. "זה טקס שאני רואה כל שנה באהבה גדולה ובהתרגשות גדולה ופתאום אני חלק ממנו, ואי אפשר לבקש יותר מזה. להיות חלק מהעם המבורך הזה, כן קורונה לא קורונה, זה שהצחוק הוא בעיני מוביל וחיבור ענק בין שנים, ופתאום כולם מבינים את זה. זה כל כך מלכד ומחבר ואני מאוד מאושרת ומאוד מודה למי שבחר, למי שמברך אותי, ולמי שאומר וואלה מגיע לך, למי שאומר גדלתי עליך. זה טקס מטורף עם הטובים שבאנשים ואני מניחה שככל שיתקרב המועד אני יותר אתרגש לעמוד שם על הר הרצל אפילו בלי קהל, מקום עצום ומכונן הזה להגיד תודה רבה ותודה להוריי - יהיה באמת בלתי נתפס".

אין מבוגר או ילד בישראל שלא מכירים את ציפי שביט (73), אחת השחקניות העסוקות בישראל מאז שנות השישים ועד היום. שביט כיכבה על הבמות, בתוכניות טלוויזיה, הצגות ילדים ופסטיגלים. בנוסף הוציאה בשנות השמונים אלבומים לילדים שזכו להצלחה גדולה. בין השירים המזוהים עמה: "אני ג'ינג'י", "ברבאבא", "הייתי הילד הכי קטן בכיתה" ועוד.

גם היום שביט עובדת ומצחיקה בלי הפסקה וכשהיא לא על הבמות היא מתחזקת עמוד אינסטגרם מצליח עם סרטונים משעשעים מחיי היום יום שלה.


View this post on Instagram

A post shared by ציפי שביט - Tzipi Shavit (@tzipishavitofficial) on Apr 14, 2020 at 1:11am PDT

טקס הדלקת המשואות הממלכתי יערך השנה בסימן חיבורים בחברה הישראלית. הטקס ייערך במתכונת מיוחדת וללא קהל.

שביט מקבלת פרס מפעל חיים // צילום: קוקו
שביט מקבלת פרס מפעל חיים // צילום: קוקו

"מאז היציאה מהבית אני מקבל איומים על חיי"

"מקווה שלנצח": אסיף אלקיים ומעיין אדם חזרו

האמנים הגדולים בעולם במשדר חסר תקדים

עם כפפות ומסכות: יאנה וציון עשו ברית לבנם

מיוחד: הופעות, הצגות והפעלות לימי הקורונה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר