"מקווה שלנצח": אסיף אלקיים ומעיין אדם חזרו

בתמונה משותפת וזוגית במיוחד, הכריזו השניים קבל עם ואינסטגרם כי שבו זו לזרועות זה • אסיף אפילו הקדיש שיר לבת הזוג המתקמבקת • היש מקסים מזה?

הקאמבק הושלם. אסיף ומעיין // צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של אסיף אלקיים

יש קאמבק: עשרה ימים לאחר שיצא מבית "האח הגדול", הכריזו הערב אסיף אלקיים ומעיין אדם אל חזרתה הצפויה זה לזרועות זה. בתמונה משותפת וזווגית במיוחד שפרסם אלקיים בעמוד האינסטגרם שלו הוא נראה עומד בחזית, כשאדם מציצה מצדו ולצד התמונה הוא אף הקדיש לה שיר רומנטי! והנה מילותיו:

"אַחֲרֵי שָׁנִים שַׁבְתִּי מֵהַמַּעֲמַקִּים, מְקַוֶּה שֶׁהַפַּעַם לֹא לִזְמַן קָצָר. וְאוּלַי הִגִּיעָה הָעֵת לְקַפֵּל אֶת הַמַּפָּה כִּי אֲנִי יוֹצֵא מְּנַצֵּחַ וּבְיָדִי אוֹחֵז אוֹצָר".


View this post on Instagram

אַחֲרֵי שָׁנִים שַׁבְתִּי מֵהַמַּעֲמַקִּים, מְקַוֶּה שֶׁהַפַּעַם לֹא לִזְמַן קָצָר. וְאוּלַי הִגִּיעָה הָעֵת לְקַפֵּל אֶת הַמַּפָּה כִּי אֲנִי יוֹצֵא מְּנַצֵּחַ וּבְיָדִי אוֹחֵז אוֹצָר.

A post shared by Asif Elkayam | אסיף אלקיים (@asif_elkayam) on Apr 15, 2020 at 8:56am PDT

גם אדם עצמה לא שקטה על השמרים, וכעבור מספר דקות פרסמה בעצמה סטורי מתמם של שבו כתבה "צאת חג שמח. קרה משהו מעניין?" ומיד אחר כך פרסמה תמונה נוספת בה נראית הידיים שלה ושל אסיף משיקות כוסות על המרפסת, וכתבה:  "סתם. אני אוהבת אתכם וקצת בהלם מכמה שאתם אוהבים בחזרה".

בתגובה לפוסט של אלקיים אגב, היא כתבה: "אוצר שלי, אהבת חיי. מקווה שלנצח", והוסיפה לב אדום, אם למישהו היה במקרה ספק בנוגע לכוונת הפוסט.

כזכור, השניים היו זוג במשך כשנה וחצי, אך נפרדו - גם כן קבל עם ואינסטגרם, על רקע חילוקי דעות הנוגעים למקום בו הם נמצאים בחייהם.

בפוסט בו פרסמה את דבר הפרידה שלהם לפני כחצי שנה, כתבה אדם: "כשרק הכרנו, אמרתי לו ש'אנחנו נוסעים לתוך קיר"' והסופר שלי הבין בדיוק למה התכוונתי - הסוף כואב וידוע מראש. למה? כי הוא רק התחיל את החיים ואני רוצה ילד אתמול. תהום ביננו. הוא השיב שכן יכול לראות את עצמו 'אבא' בתוך שנה וחצי - שנתיים, וזה הספיק לי כדי לקפוץ ראש".

אז האם השניים הצליחו לגשר על הפער הספציפי הזה או על פערים אחרים שקיימים ביניהם? אולי הם פשוט החליטו לקחת את העניינים בקצב שמתאים לשניהם? יש לנו תחושה שעוד נשמע מהם.


View this post on Instagram

אתחיל מהסוף - אסיף ואני נפרדנו. כשרק הכרנו, אמרתי לו ש"אנחנו נוסעים לתוך קיר" והסופר שלי הבין בדיוק למה התכוונתי - הסוף כואב וידוע מראש. למה? כי הוא רק התחיל את החיים ואני רוצה ילד אתמול. תהום ביננו. הוא השיב שכן יכול לראות את עצמו 'אבא' בתוך שנה וחצי - שנתיים, וזה הספיק לי כדי לקפוץ ראש. שחינו בתוך מי התהום המתוקים האלו שנה וחצי, מאושרים מאוד. התאהבתי בו עד כלות, הוא כל מה שיכולתי לחלום עליו, זוגיות בונה, שמחה, ומקדמת. מלאת חום, פרגון, תשוקה ואוזן קשבת. אבל גבר החלומות שלי לא רוצה ילד בעתיד הקרוב, הוא עדיין ילד בעצמו (לדעתו). ואני מרגישה שאתחרט כל חיי אם לא יהיו לי ילדים, אני תיכף בת 33, עלי לקחת אחריות, זו משימת חיי ואת הזמן לא אוכל להשיב לאחור. אני אהיה אמא לפני שיהיה מאוחר מידי גם במחיר הכבד מנשוא - לוותר על החבר הכי טוב שלי בעולם. הלב שלי שבור, החולצה רטובה מדמעות. אל תסעו לתוך קירות. מוקדש לכל האמהות ששילמו מחירים בדרך, ולך.

A post shared by maayan adam מעיין אדם (@maayanadam) on Nov 2, 2019 at 1:54pm PDT

עוד בנושא:

מעיין ואסיף בדרך לקאמבק? "אופטימיות זהירה"

מעיין אדם על היחס לאסיף: "אכזריות"

בגלל מעיין: אסיף פרץ בבכי בבית "האח הגדול"

אסיף: "לקחתי את המיליון? אני מתחתן עם מעיין"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר