הזמר נתנאל נגר

לאחר מאבק בסרטן: הזמר נתנאל נגר נפטר

נגר התבשר בשנה שעברה כי לקה במחלה • בין להיטיו: "ילדה של אב", "בלילות", "אם תבואי", ובנוסף היה חתום על המנון קבוצת הכדורגל של הפועל ירושלים

הזמר נתנאל נגר, מהשמות המוכרים בזמר הים תיכוני, הלך לעולמו היום (שני), לאחר מאבק במחלת הסרטן. נגר התמודד בשנה האחרונה עם שני גידולים סרטניים בראשו. נגר, בן 55, הותיר את אישתו מירב, שתי בנות מנישואיו הקודמים ושני בנים מנישואיו הנוכחיים. 

נתנאל נגר נולד בכפר סבא למשפחה שומרת מצוות ומרובת ילדים. את שנות לימודיו עשה בבית ספר ממלכתי, ועם שחרור החל בקריירה מוזיקלית. בעולם הזמר הים תיכוני מוכר נתנאל על להיטים אהובים, ביניהם "ילדה של אב" (שכתבו שמעון בוסקילה ודידי הררי), "בלילות", ו-"אם תבואי". עוד היה חתום המוזיקאי על המנון קבוצת הכדורגל הפועל ירושלים. 

הזמר נתנאל נגר // צילום: קוקו
הזמר נתנאל נגר // צילום: קוקו

נגר התבשר באפריל 2019 על גידול סרטני בראשו. חודש לאחר מכן אובחן אצלו גידול נוסף, באונה השמאלית של מוחו. הוא נותח וחלק מהגידול הוסר, אך שב לאחר חודש. בחודש פברואר האחרון, פנתה רעייתו מירב לחבריה בפייסבוק וביקשה את תמיכתם, בגיוס כספים לטיפול רפואי בארצות הברית, בסכום של כ-300 אלף שקלים. זאת לאחר שסיפרה בראיונות כי בעלה התבשר כי חודשיו בחיים ספורים. "בעלי נתנאל נמצא בין חיים למוות", כתבה. "יש לו שני גידולים סרטנים ממאירים, והדבר היחיד שיכול להציל אותו הוא טיפול בטקסס. לא האמנתי שאגיע למצב הזה אי פעם, אבל בשביל הבריאות שלו ובשביל להחזיק אותו איתי ועם ילדינו, אני חייבת לגייס עד מוצאי שבת סכום של 300 אלף שקלים. כל מי שיכול לתראום לבריאותו יבורך מפי עליון". 

לפני מספר חודשים אירגנו חבריו הרבים בתחום ערב מחווה, שכל הכנסותיו נתרמו למימון טיפוליו. בערב השתתפו שמות כמו שלומי שבת, אייל גולן, חיים משה, שמעון בוסקילה,בועז שרעבי, ליאור נרקיס, הפרויקט של רביבו, מאוד אדרי ואחרים. לאחר מכן הוסיף מצבו להדרדר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו