מקסי לופס זועם על וונדה: "מה קרה לראש שלך?"

הטלנובלה המשולשת חוזרת לכותרות • הארגנטינאי תקף את האקסית, שחזרה לאיטליה עם ילדיהם המשותפים: "איך ולמה החלטת להפר את הבידוד בעיצומה של מגיפה עולמית? הבאת את הילדים שלנו מפריז למקום מזוהם"

מאורו איקרדי עם וונדה נארה, צילום: אינסטגרם

הטלנובלה המשולשת שוב חוזרת לכותרות. מקסי לופס, שמשחק בימים אלה בקרוטונה הארגנטינאית, זועם על גרושתו וונדה נארה, שחזרה לאיטליה עם שלושת ילדיהם המשותפים. 



כזכור, ב־2013 מקסי וונדה התגרשו, לא עברה חצי שנה והיא נישאה למאורו איקרדי (חלוץ פ.ס.ז'). הסיפור על המשולש הרומנטי הגיע כמובן לתקשורת, שעשתה מטעמים מהטלנובלה. כאשר השניים נפגשו במסגרת הליגה האיטלקית, מקסי סירב ללחוץ את ידו ואחז במפשעתו.



כעת מתברר, שוונדה החליטה לחזור למוקד התפשטות הקורונה בחודש וחצי האחרון, והגדילה לעשות כאשר פרסמה ברשתות תמונה של חמשת הילדים (שניים מהנישואין עם איקרדי) מבלים באגם קומו. 



מיותר לציין שהתמונה גררה את זעמו של האב, שתקף את גרושתו באינסטגרם. "מה קורה לראש שלך? הילדים האלה הם הדבר הכי קדוש שיש. את אם לחמישה ילדים אם לא שמת לב. איך ולמה החלטת להפר את הבידוד בעיצומה של מגיפה עולמית? הבאת את הילדים שלנו מפריז למקום מזוהם.  אני רותח על חוסר המודעות שלך. אם את לא מסוגלת לעשות את זה עבור עצמך, תעשי את זה עבורם. את אמא לחמישה ילדים, אם עדיין לא הבנת את זה...". המשך בטוח שיבוא.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר