יש נסים: ירדן הראל בהיריון

הדוגמנית והמגישה שהפכה לאמא לתאומים באמצעות הליך פונדקאות, הכריזה באינסטגרם: "הנס הפרטי שלנו התגשם" 

ירדן הראל ועומרי שלום \ צילום מאיר פרטוש

נס בצל הטירוף: חודש אחרי שהיא ובעלה עומרי שלום הפכו להורים לגפן ולני, תאומים שבאו לעולם בהליך פונדקאות לאחר שנים של ציפייה וניסיונות להרות, ירדן הראל הכריזה היום (שישי) באינסטגרם שלה כי היא בהיריון.

"הנס הפרטי שלנו, החלום שכבר מזמן הפסקנו להעז לחלום התגשם. מבלי לתכנן, בבדיקה שגרתית, פתאום זכיתי לשמוע את שתי המילים - 'את בהריון'", פתחה הראל את הפוסט שזכה מאז עלה לעשרות אלפי לייקים. 

"אני?? בהיריון??? לא הצלחתי להבין מה אני שומעת ואיך זה בכלל הגיוני? איך אחרי כל השנים? אחרי כל הטיפולים, הנסיונות, ההשלמה. איך כשסוף סוף הרגשתי שהלב שלי שלם, וגפן ולני הפכו אותי ואת עומרי למשפחה מאושרת, הנס הזה קורה?".

שוב בהריון. הזוג המאושר \ צילום ארכיון
שוב בהריון. הזוג המאושר \ צילום ארכיון

הראל המשיכה ושיתפה את עוקביה במערבולת הרגשית שהיא חווה מאז התבשרה כי תהפוך בקרוב לאם לשלושה בתוך פחות משנה. "ואז דרך מפל הדמעות וסערת הרגשות, ראיתי במוניטור לב קטן ופועם והבנתי שזה אמיתי. באותו רגע גיליתי שהלב יכול להתרחב מעבר לגבולות ההגיון, לקראת המתנה הנוספת שאלוהים שלח לנו. כן, כולם הבטיחו שכשאני ארגע זה יקרה ולא האמנתי, והנה הקלישאה ביחד עם הטיפולים של כל השנים, כנראה עשו את שלהם, ועכשיו עומרי ואני צריכים להתחיל להבין איך בעצם מגדלים סוג של שלישייה", כתבה הראל הנרגשת. 

"ימים לא פשוטים, הזויים ומוטרפים עוברים על כולנו אמן ואמן שנשמע רק בשורות טובות ולחיי ימים מאושרים יותר שעוד יגיעו בינתיים תעצמו עיניים, תנשמו עמוק ותביעו משאלה. זה הזמן להאמין בנסים".

שלא במפתיע, הפוסט זכה למאות תגובות מפרגנות ואוהבות מצד גולשים רבים ביניהם לא מעט מחברותיה וחבריה של הראל לביצה. "אני עם דמעות בעיניים. צמרמורת. עשית לי את הסופ"ש", כתבה קים אור אזולאי. 

"יו ירדנה איזה אושר", הוסיפה החברה הטובה לירן כוהנר. "אני ידעתי, בוכה מהתרגשות", כתבה אגם רודברג שמצפה בעצמה לצאצאית בחודשים הקרובים.  

"צמרמורת, רק אמונה, נסים קורים, בבריאות, אמן", כתבה מיכל הקטנה. 

 מזל טוב ורק אהבה ובריאות לכולם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר