צילום: מתוך האינסטגרם של עדי ביטי // יפה לכן חאקי. נועה קירל, עדי ביטי

עמדו נוח: נועה קירל ועדי ביטי סיימו טירונות

הכוכבות יעברו בקרוב לשיבוצים שלהן, בתקווה שהקורונה לא תפריע • אז איך נראו הרגעים האחרונים לפני סיום הטירונות?

נראה כאילו עברו כבר חודשים ארוכים מאז שנועה קירל ועדי ביטי התגייסו - אחח, אנחנו זוכרים את הדמעות, הרגע המרגש של העלייה לאוטובוס, הנפנוף האחרון לשלום וכמובן החזרה הביתה והטיסה לתאילנד כמה ימים אחר כך (במקרה של קירל). טוב, אנחנו סתם צוחקים, צמד הכוכבות התגייסו בחודש שעבר לצה"ל ואנחנו לגמרי בעד - כי מה אומר שוויון ודוגמה טובה יותר ממדי בצבע זית שצריכים הצרה?

עדי ביטי סיימה טירונות // מתוך האינסטגרם של עדי ביטי

היום (שני) בתום קצת יותר מחודש של ריצות, מטווחים, סדנאות ובונדינג עם חבורת בנות גילן, השתיים סיימו בשעה טובה את מסלול הטירונות שלהן, ויעברו בקרוב לשיבוצים שלהן שכבר נקבעו - קירל תופיע יחד עם הרכב שיוקם במיוחד עבורה (כפי שכבר דווח, במסלול טאלנט מיוחד) ואילו ביטי תשובץ באחת הלהקות הצבאיות.

השתיים, כך נראה, עברו חוויה משמעותית למדי בשבועות האחרונים, כזו שמן הסתם תפרנס כמה כתבות בעיתוני החגים הבאים. במהלך הטירונות הן בילו יחד רבות זו בחברתה של זו ואף ישנו באותו חדר. חרף שמועות ישנות על סכסוך עתיק בין השתיים, הן הוכיחו שהן חברות לכל דבר. הצבא זה כור היתוך!

ביוש טירונות // מתוך האינסטגרם של נועה קירל
ביוש טירונות // מתוך האינסטגרם של נועה קירל

כעת השתיים מסיימות, כאמור, את הפרק הזה בחייהן, ואפשר לראות חלקים ממנו בתמונות שעלו באינסטגרם של ביטי ושל נועה קירל. השתיים בעיקר נפטרות סוף-סוף מהתואר "צעירות", וצועדות לחיים מלאי פז"ם ושפצורים.

עם זאת, בשל התפשטות נגיף הקורונה, סביר להניח שתחילת הפעילות שלהן כחברות מן המניין בהרכבים שלהן, יאלץ לחכות מעט.

• ויראלי: אובמה עוקב אחרי שחקנית פורנו

• פעם שלישית: שלומי שבת חוזר לחברים

• הגזמנו: שידורי הפאניקה בטלוויזיה

• להציל את טום הנקס

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו