סערה בתיכון: "הביאו תומך במחבלים"

הורים ותלמידים בבית ספר במודיעין זעמו על האופן שבו התקיים מפגש עם פורום המשפחות השכולות הישראלי-פלשתיני • "נאמרו דברים קיצוניים והזויים"

פורום המשפחות השכולות שוב מחולל סערות // צילום ארכיון: צילום: מאיה באומל בירגר, יואב ארי דודקביץ'

תלמידים נגד בית הספר - הביאו תכנים אנטי-צה"ליים. מפגש של תלמידי תיכון "מור" במודיעין עם פורום המשפחות השכולות הישראלי-פלשתיני גרר תגובות נזעמות של הורים ותלמידים נגד הנהלת התיכון. על פי תלמידים מבית הספר, השיח היה אנטי ציוני, וגילה סלחנות כלפי פעולות טרור שונות.

תלמידי כיתה י"ב בבית הספר "מור" פגשו את אנשי הפורום למפגשי שיח בשתי קבוצות. לטענת התלמידים הם נדהמו מהתכנים של אחד מחברי הפורום, שהינו פלשתיני. "הביאו למפגש אדם שהוא פשוט מאוד תומך במחבלים" אמרה תלמידה.

"הוא לא רואה ביידוי אבנים בעיה וטוען שהוא דבר לגיטימי ושזוהי דרך לביטוי עצמי, שזו פגיעה יותר מידי משמעותית. בעיניים של התלמידים הוא פשוט נשמע כמו מי שתומך בפעולות של טרור", הוסיפה.

עוד סיפרה התלמידה כי חלק מהתלמידים בחרו לעזוב את המפגש באמצע "הם טענו שהם לא מוכנים לשמוע כזה דבר, שחיילי צה"ל הם פושעי מלחמה. חלק מהתלמידים אף פנו להנהלה וטענו "לא הגיוני שמביאים אנשים כאלה לבית ספר". 

לטענת תלמידה אחרת, הנהלת בית הספר אסרה על התלמידים לשוחח על הנושא בכלי התקשורת מחשש כי יוקרתו של בית הספר תיפגע "התלמידים מתים מפחד" הוסיפה. "הרוחות בבית הספר סוערות. נאמרו שם דברים מאוד קיצוניים והזויים".  

מדוברות עיריית מודיעין מכבים רעות נמסר כי הנושא נמצא בבדיקה ויטופל בהתאם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר