דני ביטון // צילום ארכיון: רוני שיצר // דני ביטון // צילום ארכיון: רוני שיצר

עונש עבודות שירות לאבא של אייל גולן

בית המשפט גזר על דני ביטון שלושה חודשי עבודות שירות בגין ביצוע מעשה מגונה בצעירה בת 20 • יפצה את המתלוננת ב-10 אלף שקלים

בית משפט השלום בפתח תקווה גזר היום (שלישי) שלושה חודשי עבודות שירות על דני ביטון, אביו של הזמר אייל גולן. ביטון, בן 70 מאור עקיבא, הואשם תחילה בביצוע מעשה מגונה בצעירה בת 20. לפי כתב האישום, הוא ביצע את המעשה בעת שלקח אותה טרמפ. אולם במסגרת הסדר טיעון הוא הודה והורשע בעבירה של הטרדה מינית.

במסגרת ההסדר נגזרו עליו גם חמישה חודשי מאסר על תנאי והוא אף יפצה את המתלוננת בסכום של 10 אלף שקלים. 
השופטת אליאנא דניאלי קבעה בגזר הדין: "במעשיו פגע הנאשם בזכותה של המתלוננת להגנה על כבודה, על גופה ועל נפשה וכי נסיבה לחומרה מצויה בכך שהמעשה נעשה בתוך רכב הנאשם, כאשר הנאשם מנצל סיטואציה שבה המתלוננת מצויה כאמור בתוך רכבו וכן את פעל הגילאים המשמעותי בין השניים, שעה שהמתלוננת כבת 20 ואילו הנאשם כבן 70".

כזכור, ביטון כבר ריצה עונש של שנתיים מאסר במסגרת הפרשה שבה גם נחקר בנו, אייל גולן ("משחקי חברה"). הוא הואשם בעבירות של הבאת אדם למעשה זנות בנסיבות מחמירות, ניצול קטינים לזנות וקבלת שירות זנות של קטינות. הוא נשלח שנתיים מאסר לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות מין בשתי נערות ובגירה אחת. 

באפריל 2017 הוא שוחרר לאחר שסיים לרצות את עונשו. בדצמבר 2018 הוגש נגדו כתב האישום, שבגינו נגזרו עליו היום עבודות שירות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו