טרגדיה: שחקן "נני מקפי" מת בגיל 25

רפאל קולמן, שכיכב בסרט "נני מקפי" לצד אמה תומפסון וקולין פירת', התמוטט ומת במהלך ריצה • "זה כמו קטיעה של איבר, לא נשכח אותו לעולם", ספד לו אביו

צילום: GettyImages // קאסט "נני מקפי"

בגיל 25 בלבד וללא סיבה נראית לעין, השחקן רפאל קולמן שכיכב בשנת 2005 בסרט "נני מקפי" לצד אמה תומפסון וקולין פירת', התמוטט ביום שישי האחרון בפארק ומת.

קולמן, שגילם בסרט את דמותו של אריק בראון, התמוטט במהלך ריצה שגרתית בפארק, כך אישר אביו החורג קרסטן ג'נסן בפוסט שהעלה לפייסבוק ביום שישי האחרון. לדבריו, המוות תפס את כל סובביו בהפתעה, שכן קולמן לא סבל מבעיות בריאותיות.

קולמן ראשון מימין, עם קאסט הסרט "נני מקפי" // צילום: GettyImages
קולמן ראשון מימין, עם קאסט הסרט "נני מקפי" // צילום: GettyImages

אחרי ההופעה ב"נני מקפי", קולמן שיחק בכמה סרטים, אך העדיף להקדיש את חייו ומרצו להצלת כדור הארץ. הוא למד ביולוגיה והיה פעיל סביבתי נמרץ, שאף נעצר לא מעט פעמים במסגרת מחאותיו השונות.

עיקר פעילותו הייתה בארגון "המרד בהכחדה", תנועה חברתית פוליטית המוחה נגד משבר האקלים, אובדן המגוון הביולוגי והסיכון להכחדה אנושית והתמוטטות אקולוגית. הוא היה ידוע גם בשם הבדוי "איגי פוקס".

אמו של קולמן, ליז, ספדה לבנה בציוץ מרגש שהעלתה לטוויטר. "נוח על משכבך בשלום בני האהוב רפאל קולמן, הידוע כאיגי פוקס".

"הוא מת כשעשה את שאהב למען מטרה נעלה. המשפחה שלו לא יכלה להיות גאה יותר. בואו נחגוג את על מה שהשיג בחייו הקצרים והנציח את המורשת שלו", כתבה.

פעיל סביבתי נמרץ. רפאל קולמן // מתוך: Wilderlost.com
פעיל סביבתי נמרץ. רפאל קולמן // מתוך: Wilderlost.com

"למות צעיר", פתח אביו את הפוסט בו ספד לבנו החורג."אין משהו שגורם לך לראות את המוות כמשהו לא הוגן וחסר משמעות, כשמדובר בכזה של אדם צעיר. זה החיים עצמם שעוברים הרס. זה מה שקרה לאשתי ליז, שבנה הצעיר, ראף, רק בן 25, מת ביום שישי האחרון. הוא התמוטט, ללא רקע רפואי של בעיות בריאות, ולא ניתן היה להחיות אותו. הכרתי אותו כשהיה בן 6 והיינו קרובים מאוד. זו מחווה יפה למתים להבטיח להם שלא נשכח, אבל זו כמו קטיעה של איבר".

רפאל קולמן בפרמיירת הסרט "נני מקפי", 2005 // צילום: GettyImages
רפאל קולמן בפרמיירת הסרט "נני מקפי", 2005 // צילום: GettyImages

"נני מקפי" הוא סרט קומדיה ופנטזיה משנת 2005 המבוסס על ספרה של כריסטיאנה ברנד, "האחות מטילדה" שיצא לאור בשנת 1964. הסרט הראשון בסדרה יצא בשנת 2005, כשהשחקנית הראשית בסרט, אמה תומפסון, הייתה זו שגם כתבה את התסריט. סרט ההמשך, "נני מקפי 2 - הקסם חוזר", יצא בשנת 2010.

הכל על "האח הגדול"

מיוחד: "2020 בסיפורים"

אוהד שרגאי: "הכל מוטה בטלוויזיה"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר