"לו היתה הצעה, היו מוכרים את קונטה"

בבית"ר ירושלים קיוו להשתחרר מהמגן הצרפתי, שסובל מפציעות מרובות • למרות הרצון להתחזק בקשר זר, הסיכויים שזה יקרה לא גבוהים • בן חיים יהיה כשיר לכפ"ס

קונטה. בבית"ר מאוכזבים: "מה לעשות, אין הצעות" //

בית"ר ירושלים שקלה למכור בחלון ההעברות הנוכחי את אנטואן קונטה, כך נודע ל"ישראל היום". הסיבה לכך נובעת בעיקר מהעובדה שהמגן סובל באופן קבוע מפציעות, מחמיץ הרבה משחקים לאורך העונה ונזקק לטוס להמון טיפולים.

מקורב לראשי המועדון טען: "אילו היתה מגיעה הצעה על קונטה היו מוכרים אותו בוודאות, אבל מה לעשות, לא היו הצעות". אותו מקורב הדגיש כי לולא הפציעות החוזרות ונשנות של הצרפתי הוא ללא ספק היה אחד הזרים הטובים בליגה.

 

קונטה יסיים בתום העונה את חוזהו ולבית"ר יש אופציה להאריכו בעונה נוספת תמורת שדרוג בשכרו, אך לאור עניין הפציעות לא בטוח אם האופציה תמומש.

בגזרת הרכש, בקבוצה מנסים בקבוצה להתחזק בקשר זר, אך הסיכויים לעיסקה שתושלם עד ליום חמישי לא גבוהים, שכן כמה מועמדים שהיו על הפרק וקיבלו הצעות חתמו בקבוצות אחרות. 

למרות שבשלב הזה בבית"ר לא מתכוונים לשדרג את ההצעה לאלירן עטר, שמוערכת בכחצי מהשכר שהוא מקבל במכבי ת"א, בימים הקרובים יימשכו השיחות במטרה אולי להגיע למתווה שמוסכם על כל הצדדים. "מישהו יצטרך להתפשר", העריך גורם המעורה בפרטים וכיוון בעיקר לעטר ולקבוצתו, שכרגע שלא מוכנה להשתתף בשכרו.

"חוגג אומר לנו להביא שחקנים, אבל זה לא פשוט", אמר בנושא המאמן רוני לוי, "כשהולך לך ישראלי מצוין, אי אפשר למצוא מחליף באותה הרמה. בנוסף, להביא בינואר זרים שנפלטים ממקומות אחרים זה מאוד קשה. גם את עטר קשה להביא וכרגע הדברים לא מסתדרים".

בנושא אחר, טל בן חיים, שהחמיץ את המשחקים האחרונים בשל פציעה קלה, חזר להתאמן וצפוי להיות כשיר למשחק מול הפועל כפ"ס מחר.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר