עירית לינור מצטרפת ל"ישראל היום"

אשת התקשורת תשמש כפרשנית וכבעלת טור במוסף "ישראל השבוע" • העורך הראשי בועז ביסמוט: "גאה בהצטרפותה לנבחרת כותבי ופרשני 'ישראל היום'"

עירית לינור , צילום: יהושע יוסף

העיתונאית עירית לינור (58) חוברת ל"ישראל היום". לינור, שדרנית רדיו, סופרת, ופובליציסטית שעוסק בשלל נושאים בסדר היום התקשורתי, תחל לכתוב החל ממחר (שישי) טור קבוע במוסף הפוליטי של "ישראל השבוע" של העיתון "ישראל היום".

מאז 1998 לינור משדרת בתוכנית היומית הפופולרית "המילה האחרונה" בגל"צ, אותה הגישה לצד השר והעיתונאי לשעבר, אורי אורבך ז"ל, ג'קי לוי ועוד. התוכנית זכתה בפרס מפקד גלי צה"ל. בעבר כתבה לינור טורים בעיתון "חדשות" ובמוסף "הארץ". כמו כן, היא הגישה במקביל לאראל סג"ל את "הפטריוטים" בערוץ 20 וגם הייתה חברת פאנל בתכנית.  

לינור כתבה שישה ספרים, ביניהם "שירת הסירנה", שנכתב בהשראת מלחמת המפרץ ולאחר מכן יצא כסרט על פי תסריט שכתבה, ו"בנות בראון", שהפך לסדרה טלוויזיה בערוץ 2 בזכיינית "קשת" שגם בו הייתה לינור אחראית על כתיבת התסריט.
ספריה הנוספים הם "שתי שלגיות", "הסנדלרית", "הבלונדינית הסודית" - אוסף טורים שכתבה במסגרת העיתונים "כותרת הראשית" "חדשות" ו"הארץ", ו"גברת ורבורג", שזכה לתעודת "ספר הזהב" מטעם התאחדות המו"לים.

העורך הראשי של "ישראל היום" בועז ביסמוט: "אני גאה בהצטרפות עירית לינור לנבחרת כותבי ופרשני ישראל היום, העיתון המוביל והמשפיע בתקשורת הישראלית. לינור, אשת תקשורת סופרת ותיקה שמה חותם בתקשורת הישראלית והיא מביאה איתה ניסיון וידע רחב, מה שיוסיף לשדרוג העיתון. אין לי ספק שהצטרפותה תעשיר את חווית הקריאה של קוראי 'ישראל היום'".

לינור עצמה מסרה: "אני שמחה להצטרף לצוות הכותבים של 'ישראל היום', בעיקר בתקופה פוליטית סוערת כל כך. אשתדל להיות ממלכתית לפחות כמו רובי ריבלין, הגונה כמו שי ניצן, ומצחיקה כמו שופטי בג"ץ כשהם מסרבים לפסול את בל"ד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר