להקת טיפקס והזמרת דניאל סאן קריאף // צילום: מיה ברקאי //

זמרת: הוטרדתי ע"י איש רדיו מוכר

חברת להקת טיפקס הזמרת דניאל סאן קריאף חשפה כי הוטרדה כאשר התארחה בתחנת רדיו של התאגיד • "להמשך הדוחה הזה לא ציפיתי", כתבה הזמרת • השדר הושעה בעבר

האשמות כנגד שדרן רדיו בתאגיד: הזמרת דניאל סאן קריאף, המוכרת בשל פעילותה כחלק מלהקת טיפקס וכן כאמנית סולו, יוצאת בסטטוס בפייסבוק בו היא טוענת כי הוטרדה על ידי איש רדיו מוכר.

בפוסט שעלה אמש (שבת) לרשת כתבה הזמרת: "לפני כמה חודשים הגעתי לתחנת רדיו עם טיפקס. לפני השידור נכנסתי לשירותי נשים ושטפתי ידיים. מהתא יצא איש, שהחל להתלוצץ איתי, אולי גם על חשבוני ״את זמרת?״ השבתי ״כן״. (הוא) ענה ״לא נורא״ .שתקתי, ו(הוא) הוסיף ״אני רק המנקה פה״ אמרתי לו 'אוקי' והמשכתי הלאה. הייתי במצב רוח סלחני ולא ייחסתי לזה חשיבות. כשנכנסנו לשידור מתברר שה'מנקה' הוא השדרן שמארח אותנו, בצהרי שישי....במהלך השידור אווירת ההתלוצצות המשיכה. בעודי שרה ונהנית עם חבריי להרכב אני מקבלת קריצות, פזילות ופרצופים 'מצחיקים' שקוראים לי 'תחייכי למה את לא מחייכת?!'".

היחס מצד השדרן המשיך, כך מתארת קריאף, גם עם תום השידור. "בסיום השידור כולם התקפלו ובמסדרון השדרן פנה אל מישהו מהלהקה ואמר לו 'מפחידה זאתי, אה?', והוא ענה לו 'לא מה פתאום? היא מקסימה'. כנראה הרגיש שיש לו עסק עם מישהי שלא כדאי להתעסק איתה וזה נכון מאוד", כתבה. "להמשך הדוחה הזה, לא ציפיתי. השדרן המשיך ופנה אליי שכולם אוספים ציוד מסביב (ואמר) 'יש לך לכלוך מהאודם'. עוד לא לפני שקלטתי מה קורה הוא נגע בשפתיים שלי עם האצבע שלו, הרגשתי נורא. קרו לי מקרים כאלו, אני דרוכה כאישה, שאוי ואבוי שמישהו יחדור למרחב שלי, יגע בי לא כראוי וללא רצוני. בדיוק סיימתי לשתות מים מהמימייה האקולוגית מפלדה שלי והצעתי לו אותה לראש, עם חיוך קריפי של 'אתה לא מכיר אותי נשמה'. זה האינסטינקט שלי".

"כל השתלשלות האירועים הזו גרמה לי להרגיש ממש רע", סיפרה קריאף. "אני בחורה רגישה מאוד וזה שיבש אותי. מיד אחרי זה הוא הציע שנשב לקפה. כל הסופ"ש הרגשתי נורא. שפתיים זה דבר אינטימי מאוד. אתה מארח אנשים אצלך שבאים להרים לך בתוכנית, באנו לאולפן שלך, הקדשתי מזמני, אני במגרש הביתי שלך.


"לא ביקשתי את תשומת הלב הזו". דניאל סאן קריאף // צילום: זוהר רון

"אולי אני יפה ומוכשרת ומושכת, אז תבוא ותיקח בכוח? לא ראוי שדבר כזה יקרה בתחנת רדיו, בטח לא בתחנה ממשלתית שאמורה לתת במה ופרנסה לאנשים טובים. לא ראוי שזה יקרה בכלל. לא סימנתי ולא ביקשתי את תשומת הלב הזו עם היופי שלי. מאז שמעתי שזאת לא פעם ראשונה ואותו שדרן נופל במקומות האלו שוב ושוב וממשיך לעבוד ולשדר לאנשים".

קריאף סיכמה את דבריה בכך שהיא לא מעוניינת לחשוף את שמו של האדם המדובר ונמנעת מלתייג אותו בפוסט, אך ביקשה שהנושא יטופל על ידי הממונים עליו. "רק מבקשת שהנוגעים בדבר יעשו מעשה והמינימום הוא לא לתת במה כזו לאדם כזה", הסבירה. "אני רואה שהוא ממשיך בפעילות כרגיל למרות שהגשתי תלונה באוקטובר בדרכים המקובלות, אז החלטתי לכתוב את הפוסט הזה".

יש לציין כי השדר הושעה בעבר, עקב עבירה על חוקי התאגיד.

מתאגיד השידור נמסר: "הנושא נמצא בבדיקה ומטופל על ידי הנהלים המקובלים בשירות הציבורי".

• מתמודד "הכוכב הבא" חשף שהודח

• רוצים להיות דיירים בבית "האח הגדול"?

• וואו: הלוק החדש של איתי לוי

• זלזול בצופים: העולם לא שייך לצעירים

• "איש הניסים": פרופגנדה פרו-פלשתינית

• פרויקט מיוחד: שנת 2020 בסיפורים

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו