מהפכה: חנות פופ אפ לקנייה אונליין

לראשונה מוצעת בקניון חנות פופ אפ ליבוא אישי מארה"ב • מודדים בחנות מותגים, רוכשים אונליין והמוצרים מגיעים עד הבית

צילום: יח"צ // חנות פופ אפ ייחודית בדיזינגוף סנטר

אתר BUYAMERICA מקבוצת USHOPS פותח לראשונה בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב חנות פופ אפ ליבוא אישי, המציעה מבחר גדול של מותגים מארצות הברית במחירים מוזלים לקניית אונליין. חנות הפופ אפ ליבוא אישי פועלת במתכונת חדשנית המבוססת על תצוגה של מגוון מוצרים ללא אחזקת מלאי של פריטים. הקנייה מתבצעת אונליין במתחם החנות, והמוצרים מסופקים מארצות הברית עד לבית הלקוח. הצרכן יוכל להתרשם מהמוצרים, למדוד את פריטי האופנה, לבדוק את התאמת המידות, הצבעים ולרכוש את המוצרים אונליין במתכונת של יבוא אישי.

הרכישה מתבצעת במסכי טאצ' מתקדמים של חברת SEE2BUY, לצד מוכרים שילוו את הקונים בתהליך הרכישה במתחם. במתחם הפופ אפ יוצעו למכירה מגוון רחב של מותגים, ביניהם ליוויס, קולומביה, טומי הילפיגר ועוד.

בתחום ההנעלה, מוצעים המותגים נייקי, ואנס, אדידס, רוקפורט ועוד. בתחום הגאדג'טים ומוצרי הטכנולוגיה מוצעים מוצרים של אמזון וגוגל, צעצועי לגו ועוד, והובטח כי המגוון יורחב משמעותית בהמשך.  לרגל ההשקה, בקנייה מעל 200 שקלים, מקבלים 50 שקלים הנחה ברכישה במתחם ו-50 שקלים הנחה לרכישה באתר BuyAmerica, בתוקף עד ה-1.2.2020.

מחיר המוצרים במתחם הפופ אפ: לאחר הנחה של 50 שקלים הינם, ג'ינס Levis לגברים דגם 501 ב-199 שקלים, ג'ינס Levis לנשים דגם 721, 199 שקלים. רמקול חכם Home Google מוצע ב-309 שקלים, מעיל Softshell Columbia ב-275 שקלים ומעילי יוניקלו החל מ-249 שקלים. המוצרים מתקבלים תוך כשמונה ימי עסקים, כשחנות הפופ אפ הראשונה בדיזנגוף סנטר תפעל עד ה-1.2.2020.

מענה למי שיש לו חסם ברכישה אונליין // צילום: יח"צ

ירון בן אלי, מנכ"ל קבוצת USHOPS, אומר כי, "רצינו לחבר בין האונליין לאופליין. החנות בדיזנגוף סנטר היא הסנונית הראשונה של הקבוצה כחלק מהאסטרטגיה של הנגשת היצע המוצרים האמריקאי והמחירים המוזלים לצרכן הישראלי. אנו מתכננים להרחיב את הפעילות לקניונים נוספים, זאת כחלק מהמגמה של החברה לשלב בין מכירה מקוונת של יבוא אישי ומכירה פיזית. מהיום, הלקוחות הישראלים יוכלו ליהנות מרכישת המוצרים מאמריקה היישר מהקניון ולהתרשם מהמוצר פיזית. המימד הפיזי של החנות מאפשר לנו לתת מענה לחסם שנמצא בקרב חלק מהצרכנים לרכישה אונליין, כך שהלקוח יוכל למדוד את הפריטים, להתרשם מהמוצרים, לרכוש אותם דרכינו מארצות הברית ולקבלם עם שליח עד לפתח הבית".

לשאלה כיצד מגיבות הרשתות בקניונים שמציעות לעיתים את אותם מותגים הוא אומר, "יש לנו מגוון רחב של מוצרים. חלקם לא ניתן להשיג בארץ וחלקם כן. כולם מבינים כבר שהצרכן יודע לקנות אונליין".

חיים סקאל מבעלי חברת See2Buy ,שעומדת מאחורי המיזם, הוסיף: "הפלטפורמה שהוקמה עבור קבוצת USHOPS היא דוגמה למהפכה המתרחשת במסחר העולמי בתקופה זו בין העולם הפיזי לעולם הדיגיטלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר