מפלצת: סימם ואנס 190 גברים בדירתו

סטודנט אינדונזי שגר במנצ'סטר, הציע לצעירים מקום לישון ואלכוהול • הוא מזג למשקאותיהם סם אונס, אנס וצילם את האקט • הוא נשפט ל-60 שנות מאסר

האנס סינגה על רקע בקבוקי האלכוהול בדירתו ששימשו לו לסמם את קורבנותיו // צילומים: AFP, רויטרס

האנס הסדרתי הפעיל ביותר בבריטניה, נכלא היום (שני) לכל החיים. המשטרה קושרת את הסטודנט ממוצא אינדונזי, ריינארד סינגה, ליותר מ-190 תקיפות שונות. 70 מקורבנותיו טרם הזדהו. בידי המשטרה הוכחות מצולמות בהן נראים 48 גברים נאנסים על ידו, לאחר שסימם אותם בדירתו. הוא נשפט ל-60 שנות מאסר.

 

סינגה, בן 36, נהג לצאת בשעות הקטנות של הלילה ו"לצוד" צעירים בודדים ושיכורים במועדוני לילה באזור דירתו במרכז העיר מנצ'סטר. הסטודנט האינדונזי התמים למראה התחזה ל"שומרוני הטוב", והציע לצעירים מקום לישון ושתייה אלכוהולית.

 

הוא הציע להם משקאות אלכוהוליים, בהם ערבב סם מסוג GHB, הידוע גם בשם "אקסטזי נוזלי". מדובר בחומר חסר ריח וצבע שגם עלול להרוג במינון יתר. בית המשפט נחרד כשהבין שסינגה היה מוכן לקחת את הסיכון הזה, כדי לספק את סטיותיו. קורבנותיו שסוממו, רובם הטרוסקסואליים, לא זכרו בשעות שלאחר מכן את שאירע, אולם סינגה תיעד את התקיפות בטלפון הנייד שלו.

 

סינגה נולד למשפחה עשירה יחסית באינדונזיה, והגיע לבריטניה עם אשרת סטודנט בשנת 2007. הוריו מימנו את לימודיו, באוניברסיטאות מנצ'סטר ולידס. הוא הורשע ב-159 עבירות שבוצעו מינואר 2015 עד מאי 2017 בארבעה משפטים נפרדים. בשל ריבוי הקורבנות, היה צורך לפצל את המשפט לכמה תיקים.

 

סינגה נתפס לבסוף, לאחר שאחד מקורבנותיו חזר להכרתו לפתע באמצע האונס, והחל להיאבק אתו. הוא הצליח לקחת את הטלפון הסלולרי של סינגה, והביא אותו למשטרה. במשטרה נדהמו מהתיעוד המפורט של מעשי האונס שצילם סינגה, ועצרו אותו מיד.

 

סינגה טען כי הגברים שאנס הסכימו שיקליט אותם, בעודם "משחקים משחק סקס בו העמידו פנים שהם מתים כדי להגשים את הפנטזיות שלי". התובע קבע כי קו ההגנה "נתעב ושקרי", לאור סרטוני הוידאו שהראו גברים חסרי הכרה נאנסים, ולא משתתפים במודע בשום משחק חולני זה או אחר.

 

בגזר דינו כתב השופט: "לעיתים רחוקות, אם בכלל, בתי המשפט ראו מסע אונס כזה, שפגע בכל כך הרבה קורבנות במשך תקופה כה ממושכת. זה אירוני שלו לא היה מדובר בסרטים שצילמת על פשעיך, נראה שרוב העבירות הללו לא היו מתגלות. מעשיך מוכיחים שאתה אדם מסוכן מאוד, ערמומי ושקרן, ושהעולם לא יהיה בטוח אם ישתחרר - וזה המסר שיועבר גם לוועדת השחרורים בכלא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר